Tips
Tips!
Vill dela med mig av min idé att skapa en studiecirkel kring boken "Helande händer" av Barbara Ann Brennan. Det verkar vara en grundlig och intressant bok som tar upp det mesta kring healing. Nu då hösten närmar sig med stormsteg så är det väl mysigt att träffas några stycken och studera och diskutera ett gemensamt intresse. Jag ser fram emot denna studiecirkel. Alltid lär man sig något och det är ju givande att få höra andras synpunkter och infallsvinklar. En bra höst önskar jag er alla! 
Hej Kreatia! 
Det är alltid lärorikt att träffas och studera och diskutera. Hoppas ni får en givande cirkel och God Höst på dej också!
Berätta gärna hur det går, vore kul att få höra!!
Kommer att tänka på en sak …även denna sajt är ju nästan som en sådan… massor att studera (artiklar) och stora möjligheter att diskutera i trådarna!
Så känn er välkomna att delta i denna cirkel!
Hej! Nu är det höst igen och bokcirkeln vi hade i fjol höst ledde in oss på det här projektet som vi har startat nu. Vi har bildat en "hitta-på-roliga saker" klubb där var en har fått önska vad de skulle vilja prova på eller göra. Vi är tolv äventyrslystna kvinnor som ska träffas en gång i månaden.
Först ut blir kräftskiva med två inbjudna "spåtanter" som lägger vägledande tarotkort för de som vill prova på. Jag är en av dom som vill!
Förslagen har duggat tätt och vi kommer att få prova på allt mellan att paddla kanot, gå på spökjakt, shoppingturer, hyra biograf, och se vilka filmer vi vill, etc. etc. Tror detta kommer att bli mycket trevligt!