Upplevelse
Igårkväll när jag lagt mig hade jag en för mig mycket konstig dröm eller upplevelse:
Plötsligt började jag känna av en värme som närmade sig från alla håll men som främst träffade mig i hjärttrakten. Min kropp började också sakta att snurra runt. Värmen som kom kändes livshotande och jag kände att jag måste se vad det var som hotade mig men jag kunde inte öppna ögonen och se efter.
Hela tiden fanns ett starkt monotont maskinljud. Jag tvingade mig till sist att vakna. medan jag sakta vaknade så avtog detta maskinljud sakta ur mitt öra istället hörde jag mycket svagt ljud som från en kraftig blåst. Jag var nu fullt vaken. Har aldrig tidigare haft drömmar med ljud av detta slag.
Någon som kan förklara? Kändes inte som en "vanlig" dröm. 
Annalina
Jag kan inte hjälpa dig, kanske någon annan kan. 
oftast tolkar man drömmar bäst själv. 
Kram på dej 
Min rekommendation till dig är att leta reda på signaturen choklad. Kolla på ÖN för där gör hon reklam för att hjälpa dig med dina drömmar.
Och du hon är duktig - jag lovar - pricksäker till tusen.
Kram Lena
Oj! Vilken underbar upplevelse! Det var ingen dröm ,det var någon som ville ha kontakt med dig! Det känns som blåst i örat, kan vara som en full orkan! Du håller på att varsebli andevärlden på allvar….och det du kände i hjärtat tror jag var energier, som skulle hindra dig att från att bli rädd, de vil inte skrämmas, bara ge dig kärlek och trygghet. Var inte rädd…slappan av och känn den oerhört starka glädjen och kärleken som de vill ge dig!
Det var ingen som hotade dig utan att det var kanske dina schakran som sattes i rörelse av andeenergin? Detta är jag tyvärr inte kunnig på, men jag hoppas att någon som kan om healing vill svara på detta…Undrar om det var början på en utanförkroppen- upplevelse?
Var inte rädd! Slappna bara av och låt det ske…
Kram till dig!
U R us

Jag kom för 6-8 år sedan att uppleva i några drömmar ett mycket starkt ljud från en maskin. Båda gångerna befann jag mig i en trädgård inomhus /antagligen i ett ryndskepp?
Att jag båda gångerna fick uppleva kraftiga maskinella surrande ljud blev tydliga minnen .Men jag har även ett svagt minne att jag talade med någon varelse. Det som upptog min uppmärksamhet var det starka surrande ljud som stundvis var mycket plågsamt.
Även på den tiden så var jag medveten om att utomjordingar existerar på riktigt .Därför funderade jag över mina nattliga upplevelser. Intressant är om vi har upplevt samma ljud ?

#3# Tack snälla Choklad för tolkningen!
Jag behöver all hjälp jag kan få nu även från andevärlden eftersom jag är i en jobbig period i livet.
Stora kramen!
annalina, förmodligen är det, det som de vill visa dig. de finns där och ger dig stöd.
Var inte rädd, har själv varit med om dessa fenomen, de började för länge sedan och jag blev fullständigt vettskrämd då på den tiden.
Nu när rädslan lagt sig och jag får uppleva detta känner jag mig styrkt.
Öppna hjärtat och sinnet och framför allt, tro på dig själv och din upplevelse.
Visst är det förvirrande och man vill prata om det. och det tror jag man ska göra. Men det är viktigt att tro på sina upplevelser, jag kan inte nog betona detta. Stor kram och lycka till/ Rore