mail problem?
Vet att det kanske inte är rätt forum… Men, är det bara jag som inte lyckas öppna mina privata mail sedan sidan gjordes om? Om det är jag som är klantig så… Ska man inte bara klicka på dem som vanligt, eller är det nåt nytt som gäller? 
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Om du klickar på mejlen med fetstil i vänsterspalten så ska de öppna sig. Det fungerar för mig, testa och berätta hur det går…
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Nää… Det står till höger att jag fått ett nytt mail - men inget nytt kommer upp till vänster som jag kan klicka på - det är bara gamla jag redan öppnat… Blir inte klok på vad jag gör för fel/ eller vad det är för fel…

Då kanske det är fel på flaggorna i programmet?
Ibland blir det en fördröjning, så var det i den tidigare versionen också…

Kolla om en stund om märket på Meddelanden tas bort….
Det är en bugg i meddelande fun ktioenn jag har också olästa fast ajg inte har det.
Tålamodet tränas vi i 
Glöm inte att kolla i skickatkorgen också där kan ibland hamna nått oläst av någon märklig anledning.

Nu har jag så också!
Jag försöker mejla dig Mariann……. men vad händer?
Ditt svar kom inte framm -- ännu….

Ok, tack Mariann…!
Skratt, handlar inte så mycket om tålamod för min del… Mer om hur pinsamt medveten jag är om min bristande talang angående datorer… 99 fall av 100 är det jag som är klantig
Äntligen fick jag alltså skylla på systemet/datorn - Yippie!!! 
du har svar från mig iaf Maud!

Jag fick leta svaret i Skickat boxen!
Slö server typ….
japp man måste kolla skickat korgen där hamnar saker också… märkligt men så är det….

Mm, det hade hamnat i skickat… Hur nu detta gick till… 
Stor gåta även för mig… hoppas det inte är en alltför stor sådan för de som ska fixa buggen