Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1837 ggr
Maddaua
0

orffer

Hej!

Har hört att det finns andar som kallas orffer eller orfer, ska visa sig som ett vitt klot.

Någon som kan beskriva närmare om dem?

[Mariann]
0

Det du tänker på är orber och det pratar dom en del om på övernaturligt.ifokus. Jag har ingen aning om sådant. Så leta upp övernaturligt, du hittar dem i listan över sajter och fråga där istället. Om inte någon annan här på sajten vet något förstås.

Förövrigt

Välkommen hit! Glad

[Jeremina]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Orber i stora format….

[Jeremina]
0

Igen…

Rosan
0

Tyvärr är det bara dammpartiklar. De blir sådana i en digitalkamera. Prova att skaka något och ta kort så får ni se… Enligt bilder jag sett som förklarar detta så är det så och inget övernaturligt.

mayolica
0

när jag började med reiki så såg jag massor med ljusklot som flög omkring i rummen hemma,dom der en väldigt harmonisk känsla. vissa säger att det en sorts änglar,andra kallar dom för orber.

nu flyger dom inte omkring lika mycket längre,men när jag aktiverar reiki brukar det komma fram ett klot eller som ett öga i rummet.

~ mayolica ~

mayolica
0

#4 även om det kan vara lite dammigt hemma ,så är det absolut inte fråga om några dammpartiklar . men när det gäller saker man ser på film eller fotografier så är jag oxå väldigt skeptisk till vad det är man ser.

~ mayolica ~

Rosan
0

Ja, när det gäller fototekniska saker så är det bästa att fråga fotoexperter med erfarenhet, annars verkar man bara flummig och inte att lita på för övrigt heller om man bara tror på allt möjligt utan att ta reda på fakta…

[Mariann]
0

Jag tror också det rör sig om damm på linsen. Jag kan ju inte säga att jag vet det , men jag tror det.

[Jeremina]
0

Här kommer några typiska vattendroppar utanför bilens vindruta och dem ser ut som små orber. Men jag är säker på att visa orber är andar….Flört

[Kaninfluff]
0

Jag tror att de flesta man ser på foton bara är damm, men vissa är orber :P

moonflower
0

Apropå orber - i somras besökte jag en vän som visade mig foton hon tagit under det senast året.

Det var säkert närmar 100 foton - en rejäl hög m.a.o!

Märkte att på vissa foton fanns ljusa/färgade bollar i luften.

När jag bläddrat genom alla bilder blev jag helt paff…

…orberna/bollarna fanns endast på vissa av bilderna och det var där en liten pojke var fotad…

Var det bara dammkorn bredvid pojken? Och inte bredvid någon annan?

Tror nog att det var orber…!Flört

luxplyr
0

Ja, men damm är ju dyng smått hur kan det bli så stora orber då?

det kan ju nog vara både och.

Herberta
0

Jag har också sett just detta, Och det var mulet väder ute.
De har alltid varit i takhöjd och är alltid lika stora, Man kan
inte annat än att undra.Glad

[Jeremina]
0

#12 Visst är det både och…helt klart! Jeremina!

[Jeremina]
0

Gå in på Övernaturligt och titta på andra orber!