Kronchakrat
Om någon killar mig ofta på huvudet och jag känner mig varm, lugn och glad. Har det med kronchakrat att göra?
vet inte , kanske…
men jag rekommenderar dig att läsa lite här om kronchakrat och se om du kan förstå mer om just det chakrat.
Kronchakrat är det som öppnas på riktigt först mot slutet av evolutionen.
Okej! då får jag läsa då!

Även om kronchakrat inte är fullt ut utvecklat så kan man förnimma dess befintlighet och även förnimma med det i varierande grad. Om man håller handen en bit ovan huvudet så känner man efter en stund en elektrisk pirrande förnimmelse i hela handen. Många gör det. Samtidigt känner man av påverkan från handens eter i huvudet som en förändrad rumsupplevelse ev ( frid ) eller burk känsla. Alla tänkbara varianter på detta kan finnas beroende på hur man ser ut och vad man domineras av för energier för tillfället. Det är fullt möjligt att det du förnimmer har med elller delvis har med detta att göra. Jag kan tillägga att jag ser relativt aktiva kronchakran med upp och nervända vispar som reser sig upp mot två meter ovanför personens huvud på ganska många. Kanske tio procent. Jag kan inte tro att det handlar om fullt aktiva kronchakran, men det är vad jag ser. Lustigt nog så syns dessa vispar som också har med själskontakt och kausalkropp att göra rakt genom biltaket om ngn åker bil så syns det på långt håll om det sitter en person i bilen med ett sådant kronchakra.

#3 Hahahaha, vad coolt!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Finns det nåt mer ställe man kan läsa utförligare om kronchakrat? Jag har en konstant huvudvärk sedan tre år tillbaks, och har sökt all hjälp man kan få.EN gång släppte det för en stund, då jag var hos en healer.Det var som ett lock som öppnades och allt sprutade ut i en tjock vit stråle.Men sedan kom det tillbaks igen.Jag håller på att bli galen av min huvudvärk - finns det någon slags övning eller meditation jag kan göra? Det känns som att all energi sitter i huvudet och vill tränga ut.
Antagligen "håller du på" ljusinströmningen istället för att sända den vidare, prova att se ljuset strömma ner igenom dig och ut genom fötter och händer, till Jorden och till mänskligheten. Att du liksom står i en ström av ljus som egentligen bara passerar dig.
Annars säger jag som alltid: meditation, meditation och åter meditation, för då blir det sällan energihopningar och man får igång flödet ut till allt och alla. Och de flesta här vet väl vilken sorts meditaiton jag rekommenderar….

Jag kan oxå får så ibland och då brukar som mariann säger fokusera på att släppa ut den. Jag kör den ofta ut och upp, bara släpper upp den och låter den flöda. Den strävar för min del uppåt som en sprutande slang så den får gå ditåt :)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Vilka härliga beskrivningar och upplevelser ni har…