Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1083 ggr
Ewa-Marie
0

Healing!!!

Är det någon som har ett förslag på en riktigt bra healer i Göteborg med omnejd?

Jag gick på rosen och tonhealing förra året men vill nu ha någon som jobbar med "ren"healing!

Har du/ni några förslag?!

Lionadh
0

Mariann är en bra hjärtehealer…Oskyldig

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

[Mariann]
0

Det finns också en i Göteborg, Patrik Olson som gör lite diverse.

Sedan kanske de har en healerlista inne på Healing iFokus, där många reikihealers kanske finns.

Ev finns det en ren reikihealer i Eva på Zonage, vid Backateatern. Jag vill minnas hon ger reiki,hon är väldigt ren iaf i vad hon än gör. Om vi menar ren som att inte vara skiten av allehanda energier… ;)

Vera-Trollet
0

Vill från mitt hjärta rekomendera en underbar och go healer i Borås. Jag TROR att hon även är ibland i Göteborg.

www.helandehander.se

Sirmerlin
0

Någon som fått healing att fungera på distans? Att sända energivågor til en person som behöver det.

[Mariann]
0

Det fungerar också på distans, men om personen som mottar healingen upplever hjälp är ju alltid svårt att säga. Många gånger uppfattar vi ju inte hjälpen, den kan vara väldigt diffus.

Ibland är det ändå bäst att träffa healern fysiskt.

Hoppfull
0

Jag har fått healing på distans vid ett par olika tillfällen. Det ena var en meridian healingflush och den var oerhört effektiv, tyvärr tar jag ju inte riktigt upp så bra så effekten avtog efter ett par dagar.

Så har jag även fått hjärtehealing, den har inte gett några sådana märkbara effekter ännu men det kan mycket väl komma senare som insikter eller vad som helst!

så är man "normal" och mottaglig så fungerar det kanon!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Ewa-Marie
0

Tack alla goa för era svar!

Men jag är nog inte intresserad av just reiki!

Har ni några andra på lut?