Vayla
Hej vänner. Har en liten undran som jag hoppas att någon kan hjälpa mig med. Letar efter information om ljusbäraren/gudinnan/guiden Vayla. Fick upp ögonen för henne i samband med att jag var på youtube.com för att lyssna på olika meditationer mm. Jag kan inte släppa henne, utan hon är ofta hos mig och pockar på 
Har försökt att leta reda på fakta om henne men inte lyckats så bra …..ännu.
Finns det någon som känner till henne, så tar jag tacksamt emot information. Om inget annat så kanske ni kan tipsa om vart jag kan hitta henne.
Jag får uppfattningen att denna Vayla som du hittat på youtube är en inre guide för någon, ev den person som talar på filmen. Många personer upplever ju att de pratar och får budskap genom sina guider.
Det verkar inte vara någon "officiell" gudinna, för ett större sök på google visar ju inget annat än just dessa youtube filmer.
Berörs du av budskapet på youtube så ta till dig det! ev kan man ju också kontakta den som lagt ut filmerna på youtube om man känner att det är viktigt.
Ev kan någon annan veta mer….
Välkommen hit förresten!! 

Tack så mycket för att du tog dig an min fråga och tog dig tid.
Ska nog kontakta dem som lade ut filmerna, så får vi se vad som händer…
Mvh Erika
Varsågod, det var så lite så. Man ska ju hjälpa varandra på vandringen så gott det går…. 
Om du får veta mer och om du kontaktar de som la ut filmerna, då vore det kul ifall du kunde skriva här om det!