Certifierade medium
Jag har en undran om det finns någonstans man kan se på nätet där certifierade medium är listade?
Och finns det olika certifieringar?
Var kan man klaga om man tycker sig blivit illa behandlad mm?
Ursprunget är att jag på nätet hittat ett enligt henne certifierat medium och på hennes sajt kan man ställa frågor mot betalning.Jag ställde mina frågor och betala via payson. En fråga har jag fått besvarad kort fattat men den andra frågan har hon inte besvarat trots påstötningar via mejl.
Känner mig tokblåst 

iFokus sajten Övernaturligt har listor på medium. http://overnaturligt.ifokus.se
Där finns också medier bland medarbetarna.
Hoppas du ska finna det du söker!
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
man ska väl klaga hos konsumentverket ifall man betalat en vara som inte uppfyller kraven av vad man hade förväntat sig av varan…
det finns ett konsumentmakt.ifokus här på iFokus där kan du säkert hitta mer råd om hur du går till väga föra att klaga.
jag hoppas verkligen också att du får rätsida på problemet. Tveka inte att fråga om något ifall du behöver bollplank eller annan hjälp… 

Tack för råden,ska kika på listan och se om hon finns med på den.
Och klaga på konsumentverket…nja får väl se men är hon oseriös så är det kanske värt det.Hon kan ju ha semester eller så med men då bör man väl skriva sånt på sidan.Nu står det att hon försöker svara inom sex timmar.
Avvakta du då och se. Du kan ju sedan nämna att du kommer klaga om hon inte ger dig vad som var överenskommet. 

Ja precis min tanke men som sagt kan ju finnas en orsak varför hon inte svarar och är ju rätt snäll av mig. 
Man ska vara snäll 
fram tills en viss punkt då man ibland måste säga ifrån också…
det är väl den träningen i när man gör vad som är svårast…

Nu har svaret kommit iaf 

Om den personen finns med på listan inne på Övernaturligt iFokus så kontakta gärna mig i så fall i ett pm för den listan är på rekommenderade medium och ska strax fyllas på med fler. Därför är det viktigt för oss att veta sånt här så inte någon fler blir drabbad och det vill vi ju inte rekommendera.
Kram / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#7 vad bra! Var svaret till belåtenhet?
#8 Jätte bra att ni har koll på listan och att det bara är bra medium som får komma upp på den! 

Mmm,Ja om man nu ska tro på svaret kanske ska fråga någon annan med!