Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1358 ggr
Lionadh
0

Semester!

Ja då var det äntligen ett andningshål i vardagen. Tid att bara vara, tid att läsa, tid att njuta av naturen och livet.

Jag börjar med en tur till Stockholm för att gå på konsert och lyssna till deva premals mantrasånger. Sen en helg med tempelgruppen på Birkemosegård i Danmark. Om några veckor drar jag upp till mina ursprungstrakter i Jämtland för att hälsa på pappa och släkten.

Hur har ni det, alla på AU? Nu är ju sommarvärmen på väg, så sa dom på nyheterna i alla fall?

Sommarkramar Maud Lionadh

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

MagnusProjektSol
0

Hej, jag skall ut och paddla havskajak med min familj i Misterhults skärgård en vecka. Hoppas på sol och inte för mycket vind. Det blir nog en hel del meditation på kobbarna också. Underbart att bara få njuta och ta det lugnt, vi paddlar inte så långt varje dag, bara glider runt lite.

Sol till er allihopaGlad

Farwuq
0

Jag försöker att slappna av på kolonin, sov där inatt, det ibland så händer "märkliga saker" där om nätterna.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Mariann]
0

Jag har paddlat en gång, det var länge sedan och det var underbart Skrattande

Vår semester blir lugn o stilla, idag ett besök på Gunnebo slott.

Jag hoppas också på sol o lagom varmt…

Kram till alla Skrattande

[Mariann]
0

Lugn o stilla… dvs jag jobbar större delen.. men som sagt i eftermiddag ska gubben ta mig til Gunneboslott… ska vist avara nått där som han vill överraska mig med!! Glad

Hoppfull
0

Skönt Linoadh och alla andra med ledighet. Min sambo jobbar fram till och med nästa onsdag, då ska vi inleda vår semester med en minitripp till Helsingborg med hela familjen. I övrigt har vi inget alls inplanerat… vi funderar på att hyra en husvagn några dagar för att testa om man skulle kunna ha det istället för sommarstuga (=mindre skötsel osv.). Vi bor ju nästgårds med Öland och det känns synd att inte utnyttja den vackra naturen där.

Men först och främst önskar jag mig/oss vackert väder!! Här har det varit som om det vore höst igen de senaste två veckorna… solen glimtar fram emellanåt men i övrigt halv storm, regnoväder och inte alls kul. Vi behöver sooool.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Lionadh
0

Vi har soool på västkusten idag! Ute är så vackert så hjärtat blöder…

Första dagen på semestern, gillar den känslan…

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Hoppfull
0

GRATTIS :D Här har det varit riktigt bedrövligt ända sedan skolavslutningen ungefär.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Solana
0

Låter härligt med sol, vilket det faktiskt är här också idag fast det blåser rejält stundtals. Önskar er en riktigt trevlig avkopplande semester! Cool