Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1296 ggr
MoaKross
0

Ny

Hejhej. Jag är en tjej i 30 års åldern som precis börjat söka efter min sanna natur. Är diagnoserad med adhd och "stör" elektrisk utrustning vilket är jättejobbigt. Skulle vilja veta vad som är "fel" på mig så jag söker runt. mvh

camillal777
0

Välkommen MoaKross, jag vet inte riktigt vad som ligger bakom störningarna…men kan tex inte ha armbandsur, dom går sönder… Nån annan kanske vet?

Hur stör du elektrisk utrustning? Vill du berätta lite?

Hoppfull
0

Välkommen hit önskar jag dig oxå MoaKross!

Låter som knepiga problem, hur stör du menar du?

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Mariann]
0

Hej o välkommen hit! Hoppas du kan hitta intressanta saker att fördjupa dig i!

Jag har hört talas om det förut att störa ut elektrisk utrustning.

Jag hade provat med beskydd, be om att en beskyddande ljussköld sätts upp och om att den ska hindra störningar…

man kan ju iaf prova o se om det hjälper..

[Mariann]
0

INDIGOBARN

är ofta födda under 1980 talet. Kristall barn pratas om att de föddes efter 1995.

[Mariann]
0

mer om detta på englska här på

Doreen Virtue

[Mariann]
0

Lite dansk info och en förening för De Gyldne Børn

Lean
0

Hej MoaKross! Vill bara tala om för dig att det absolut inte är något fel på dig!!!

Vi är inne i en tid, när allt utvecklas så snabbt, inklusive vi människor, så jag tror att det som gör att du "stör" elektrisk utrustning också är ett slags gåva du har fått med dig. Dvs det går att använda på ett positivt sätt, men det kan ta lite tid att upptäcka vad det är.

Många barn föds med speciella gåvor idag, vilket Mariann tagit upp tidigare i tråden (Indigobarn). Jag förstår stt detta kan kännas jobbigt, men jag är säker på att du är speciell på ett positivt sätt. Ha tålamod för du kommer tids nog att förstå vad du ska göra med din gåva…

Kärleksfulla tankar till dig…

Kram    /Lean

Tur-Budda
0

Hej, det är bara rätt med dig! Att samhället runt omkring är skapad av avstängda människor och trygghetsnarkomaner är knappast ditt fel. Det är däremot en gova, då det väcker en massa känsor hos dig som inte är aktuella i nuet. Upplev och acceptera dessa känslor så kommer de att upphöra. Meditation är ett bra sätt, mindfullness är sjysst sedan finns det en massa mer metoder någon bättre och massor som är sämre. =)