Mobilstrålning
Vad anser ni om mobilstrålning?
Själv tycker jag att det är fruktansvärt att inte kunna freda sig mot den längre då alla ska ha trådlöst numera. Jag tror att vi kommer att se stora skador framöver. Ja med tanke på verkan av den i hjärnan så är det inte omöjligt med alzheimerslikande symptom långt ner i åldrarna. Vilket innebär att få måste arbeta för många.
Artikel idag i AF: Barn under tolv bör inte använda mobiltelefon
"Mobiltelefoner utgör med största sannolik en hälsorisk, och barn under tolv bör överhuvudtaget inte använda dem.
Den varningen går nu tjugo internationella forskare ut med i ett gemensamt upprop."

Jag har alltid trott så! Har ingen mobil heller :) Kanske om det bara hade varit mobilerna att det hade funkat men allt runt omkring oss strålar ju, och ju mer som ska vara trådlöst ju värre blir det såklart!!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag gillar helelr inte mobiler, så jag använder min knappt. den är alltid avstängd utom när jag är på resande fot i Dk odyl…
Men tyvärr så använder ju ungarna sina mkt och gubben har ju handsfree på jobbet men… 

Jag har tagit bort en hjärntumör. Direkt jag kom hem från sjukhuset ringde forskare för att höra hur mycket jag använt mobilen.
Tyvärr gjorde jag honom besviken- jag använde inte mobil alls då. MEN bor ca 1 km från tre master.. Det frågade han aldrig om.
Man undrar ju..
Bland "stentokiga" rekommenderas en rosenkvarts på datorn för att minimera skadliga frekvenser. När stenen krackelerar/brister är den "mättad"
jag har två rosenkvartsar vid datorn….

Ja masterna är lika illa så länge man inte befinner sig i deras skugga…

Men fy så otäckt! Är du frisk och kry nu?
Ojojoj, stackars stenar :)
jag har en ide om att när vi är tillräckligt rena och "genomskinliga" så kommer alla farlig strålning att strömma i genom…
så det gäller att höja sin vibration att strålningen far i genom oss… även radioaktiva strålar kommer vi klara vid tillräcklig renhet i kropparna…
fast det lär ju dröja himlans länge innan så är fallet med de flesta av oss…
Mår du ok NU umbra55?

# 7
Jag tror som du… Det kanske blir ett utslagstest?
Men det blir nog inte roligt för dem som fortfarande har ett klart medvetande…
Men mycket kan hända tills dess. Jag tror på den gyllene tidsåldern som är i antågande… Men vad den innebär vet jag inte. Jag bara anar… Den som lever får se!!

jadå, jag är ok från cancern, tack och lov. Operationen var inte särskilt rolig, det kan jag lova, även om det aldrig gjorde ont.. men rädslan att nån (ung spoling) skulle karva i min hjärna..DET skrämde oerhört!
Den unga spolingen (Dr Gratzinsky eller nåt liknande)var dock mkt skicklig!! Neurokirurg på Sahlgrenska, Gbg
Jag hoppas verkligen att alla dessa ungdomar som idag sitter med den där jäkla mobilen mot örat klarar sig!!! Eller smsar inuti bilen..eller bor invid master..
Men det sägs att trådlösa telefoner, micron och Tv:n är lika farliga..så vart tar man vägen???

Jag är väl benägen att tro att det är kombinationerna av all strålning som gör oss sjuka. När trycket blir för stort så klarar inte kroppen av det. Allt som är trådlöst strålar ju!