Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 638 ggr
[Mariann]
0

God morgon!

Kära vänner Glad

Solen skiner helt underbart och jag ska ta tekoppen ut på balkongen…

Och lyss till fåglarnas drill….

Lionadh
0

Ett nyvaket god morgon från mig också… Här blir det kaffekoppen som ska med ut…

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Hoppfull
0

God Morgon på er med! :) Här skiner solen över ett isigt landskap… man längtar ju lite efter värme nu…

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Mariann]
0

Här är varmt… ja aj varmt o varmt.. men sitta på balkongen i jeans o tröja är ju  gott

Hoppfull
0

Oh, här är bilarna igenfrusna… södra småland i slutet av april, suck!!

marias777
0

önskar er en härlig morgon ifrån Fristad med……solen skiner,fåglarna kvittrar och bättre kan det ju knappast bli….:))

solblomman
0

God morgon alla vänner har sovit bra i natt  Vaknat till sol och fågelkvitter men det har varit kallt bilen har fortfarande is på rutan så det blir till att skrapa Igår fick jag en blåsippa av min man såg även tusselago o vitsippor när jag åkte i bilen. Tranor o sångsvanar o gäss har också kommit så nu är det vår.Så nu är det  dax för pollenallergi.Det gör inget bara det blir en härlig vår och sommar Kramar

camillal777
0

God förmiddag! Underbar vårsol här med, sjuk dotter, men åååh vilken dag! Glad

Farwuq
0

Här är det fint, när jag sätter mig vid mitt skrivbord här på jobbet kl 06:00 badar rummet redan i solljus, det är gott det.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Mariann]
0

Å det var en tidig morgon, men dom är underbara innan allt drar igång i världen…

Farwuq
0

Jupp, jag brukar vanka i väg 3 km strax före 5:30 till jobbet.
Jag avskyr det på vintern men under maj och juni är det fantastiskt med soliga morgnar och det stilla lugnet innan rusningen startar vid 6. Eftersom jag är där så tidigt kan jag dra på musik och förbereda dagen utan att någon annan störs, vända och vrida på alla kartor och dataregister.

[Mariann]
0

En lika underbar morgon igen!!!

Det blir å ta frukosten på balkongen igen….

Allt väl hos ER?

ska nog måla lite på den rosa tavlan idag… fått ett erbjudande om at få ställa tavlor i en butik på stan :))

så jag måste komma igång igen…

Farwuq
0

Jo jag sitter här sedan 06:05 och känner mig lite allmänt seg.

Sov bara 4,25 timmar i natt, ska under dagen försöka att spä på med (fri)energi.

solblomman
0

God morgon lite kallt men solen tittar fram blir en bra dag för det har jag bestämt. Idag ska jag gå och titta på gammla filmer (det är en pensionärsförening som årdnar det)jag är nyfiken om det kan ge mig något till min släktforskning.

[Mariann]
0

Sådant tycker vi i familjen är kul… gamla filmer…de kallades något, jooo nu minns jag journalfilmer var det väl…

så himla kul å se kläder ,och bilar mm….

Hoppfull
0

God Morgon på er!

Ja efter förra veckan som var outhärdligt tung men som exploderade i helgens känslomässiga sammanbrott känner jag mig nästan född på nytt. Jag vet inte hur jag ska beskriva det men sådan är känslan, som att något brast, något gammalt och trasigt som vi satt fast i, nu vänder det och går mot nya tider.

Klart att det kommer att bli motgångar men bubblan, ridån eller det "skydd" som familjerna satt fast i, gömde sig bakom och härskade ifrån, brast och det känns underbart, härligt och befriande!!

Wargmane
0

Godmorgon Marianne!

Här lyser oxå solen lika vacker och glädjefullt som de sista dagarna ….
Idag ska jag jobba fiint …mediala sittningar hela dagen *ler*

Känner mig laddad och go !

Önskar er alle en riktigt härlig dag !

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

[Mariann]
0

#15 Härligt Hoppfull!!!

Hoppfull
0

Absolut! Gäller att verkligen suga i sig känslan för man vet ju att den snart dämpas och att motståndet kommer att börja göra sig påmint. Men då ska jag försöka ha en plats att gå till där känslan finns lagrad.