Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 959 ggr
Tunrida
0

Tacksamhet

Jag vill citera Arja Sajonma (vet inte hur det stavas *s*):

"Jag vill tacka Livet"

Jag vill tacka Livet för alla gåvor som kommer i form av konflikter och synbara svårigheter, som triggar igång det jag behöver titta på och möta. Det jag behöver för att vakna ytterligare, för fördjupande.

Det är rätt konstigt att man kan känna en glädje och tacksamhet över att få kritik. Hade jag aldrig trott var möjligt tidigare. :-D

När jag säger att jag vill tacka Livet, så innefattar det allt liv; även alla ni vackra människor här på detta forum.

Så, tack från djupet av mitt hjärta, jag ser mig själv i er alla…

Lionadh
0

Tack Tunrida, för att du engagerar dig och sprider ditt ljus. *graciös bugning*

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Tunrida
0

Bugar så graciöst jag förmår tillbaka; namaste. :-)

[Mariann]
0

Jag är ju tyvärr inte den vigaste och därmed inte så graciös… men tack för dom ordenGlad

tillymilly
0

Vackert!

//Tm

[Mariann]
0

Jag fick också uppleva tacksamhet över kritik… det handlar ju lite om hur kritiken framförs också…

jag var ute å raskpromenerade i min nya militärgröna jogging dress… blev stoppad av en bil, mannen kikar ut med två glada barn i baksätet, säger: Jag är imponerad av dig! Du går så flitigt varje morgon i ur och skur… fin dress har du också MEN du syns dåligt!

Den dagen var ajg glad hela dagen för det!!

Ijin
0

Bläh. När jag tackar så säger jag inte tack. Jag visar min tacksamhet med Lojalitet och att ge personen bättre status hos mig… Helt enkelt;) ordet tack har ingen mening för mig alls…

Gronstedt
0

"TACK" är ofta väldigt enkelt att säga, utan att det betyder så värst mycket.

"Livet" är en konstig sak att vara tacksam mot. Jag är ofta tacksam så där i största allmänhet för det trevliga som finns i mitt liv - men tacksam mot vad, egentligen Fundersam?

GitteL
0

#0 Det var en mognad utöver det vanliga Tunrida. Härligt att se att du kan vara en förebild till att se kritik som tacksamhet.

Det är vad vi växer allra mest av både att kunna ta kritik och se hur vi ger kritik. Glad

#7 Varför inte vara tacksam för att du är du och för att du får andas Flört

Gitte - värd för personligutveckling

Hemsida: www.laserowcoach.se

Tunrida
0

Tack för era kommentarer allihop! :-)