Annons:
Etikettövrigt
Läst 69 ggr
kullagulla
2022-08-19 07:52

Dröm

Vad betyder det , när man drömmer om att man är på väg till en begravning?

  • Redigerat 2022-08-19 07:53 av kullagulla
Annons:
Condor
2022-08-19 09:32
#1

Jag är ju inte så övertygad om att varje dröm har en sorts betydelse för en. Men i alla fall kommer drömmar från undermedvetandet och det finns en hel del olika tolkningar för det som man kan fundera över. I så fall spelar saker en roll som t.ex. vem blir begraven?

Men kanske det bara uttrycker att ett nytt avsnitt i livet börjar och du begraver det som var i det förflutna, dvs. att en förändring inträffar. Det kan t.ex. vara yrke, kärlek, bostad eller vad som helst.

Det är lättast att tolka drömmar för den som drömmer, för det är ju du som känner ditt liv och vet vad du kan förbinda drömmen med. Det sägs att drömmar som upprepar sig har en betydelse, men inte alltid kan man tolka drömmar. Jag har själv säkert drömt över 100 ggr under 40 å att jag är i utlandet på semester och drömmen börjar alltid i slutet av semetern. För det mesta brukar det vara så att jag håller på att missa flygplanet, att jag har glömt att packa och har ett stort kaos med sakerna som jag vill packa in. Jag vet tils idag inte hur jag ska tolka drömmen.

goat11_maya13
2022-08-19 20:29
#2

Denna person har upplevt så kallade flyg-drömmar. Dessa drömmar finns i minnet.
Precis som minnet av det senaste shoppandet. Om dessa drömmar finns lagrade i sinnet kallas de sann drömmar. Denna person kunde inte tolka sina flyg-drömmar
när de det begav sig. Ende sättet att beskriva denna upplevelse är total frihet.
Mina drömmar var sanna jag är totalt fri.
Begravning. Den person som har offrar sin personlighet och sin kausalitet kommer att uppleva uppleva himmels färden Om det som upplevs i drömmandet är signifikant kommer upplevelsen att registreras. Om jag påstår detta att Jesus genom gick döden tre gånger. Jesus offrade personligheten och uppstod igen. Sedan offrades kausaliteten och uppstod igen och till sist offrades den fysiska-kroppen.
Tolkningen var så god.
Någonting nytt kommer att infinna sig. Klamra dig inte fast i vid det förflutna.

Goat11_maya13

[snowy_]
2022-08-20 19:07
#3

Jag drömmer nog oftast återkommande drömmar egentligen. Men jag tolkar nog de inte mer än så, att de är lika som återkommande tankar. Något som sinnet satt på re-play. Vet inte om det är ouppklarade saker, sådant man kanske är rädd för, osv som dyker upp.

Upp till toppen
Annons: