Hejdå
Jag ville bara skriva att jag tar bort mitt medlemskap från och med idag eftersom att folk började hänga ut mig som rasist på flera olika sidor, vilket jag inte är. Men det bryr dem sig såklart inte om, utan blockerade mig ändå. Jag har ingenting mera att säga förutom att jag vill tacka för dem här åren som vi har haft tillsammans. Jag ångrar ingenting. Men framför allt så vill jag tacka dem som har varit generösa mot mig. Jag önskar er alla en fortsatt trevlig dag eller kväll och var försiktiga med vilka ni pratar med här på iFokus, för att en del utav dem vill faktiskt döda dig… om dem får chansen till det.
I framtiden så kommer jag att öppna en egen hemsida, för er som är intresserade. 🙂Där människor kommer att få chansen att dela med sig utav sina tankar och känslor utan att bli mobbade, uthängda, trakasserade eller till och med mordhotade - som jag blev. Men det kommer att ta ett tag.. så ha det så bra tills dess vi ses igen. Hejdå!❤️

😢Näää……
Var rädd om dig och kom tillbaka snart! De som hotar behöver ju inte veta vem du är i en ny profil då. ❤️
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Ja vi lever i en galen värld. Men som Tjeja skrev kan du alltid komma tillbaka i en ny profil.
Hej, Crystal93. Nu såg jag att du redan hade tagit bort ditt konto. Men jag skriver här ändå. Du är inte den ända som har blivit falskt anklagad för att vara rasist och även om du skulle vara det så har dem ändå ingen anledning till att göra som dem gjorde. Det var bara ren jävla mobbning, om jag får uttrycka mig rätt. Jag är ledsen för att det här hände dig och jag hoppas att det aldrig händer igen. Varken för dig eller någon annan. Jag vet inte om du kommer att läsa det här meddelandet eller dem andras. Men jag önskar dig i alla fall en god fortsättning och välkommen åter.
P.s. Jag hoppas också att du anmälde det här till Staffan, så att han får veta hur det egentligen ligger till.
Är det så här det ska se ut i världen och mellan människor, jag blir blek när jag ser vad TS skrivit om mordhot 😮 och TS det ska du polisanmäla omedelbart för där finns rättsliga åtgärder som kan sätta dit den som riktat hotet ett allvarligt hot mot dig.
Rasist krävs det väldigt mycket för att vara och det innebär ett riktigt hat och avsky mot människor men ordet rasist har nyttjats som slagord över hela internet och i vår vardag vilket självklart inte alls är rätt.
Jag har också blivit kallad både det ena och det andra men allt vi kan göra är att vara oss och veta med oss att vi inte känner hat mot grupper men också se att världen är inte alltid så snäll som en del vill få oss alla att tro.
Skygglappar sätts på och förnekelsen är ett faktum men säger vi dom orden då är vi rasist.
TS om jag vore du så skulle jag vara väldigt försiktig med hemsida om du tänkt visa upp den här med tanke på vad du utsatts för så gör din hemsida men länka absolut inte till ditt nick på i fokus eller någon annanstans för har du blivit mordhotad så ta det väldigt försiktigt och åter igen anmäl mordhotet till polisen.
Jag vill inte vara med i det här, jag trodde det var öppenhet som gällde men kan medlemmar bli mordhotade så är det allvarligt och var tog andligheten vägen ?
Det blev kort och mordhotas det vart finns ledningen för forumen i fokus ? det kan omöjligt accepteras att en annan människa hotas till livet i deras forum.
Hejdå säger jag också för här är det farligt att vara 😕