Annons:
Läst 2892 ggr
Gaiatri
3/9/18, 6:38 PM

Falska medium

En granskande undersökning av en medial rådgivningstjänst.

Länk till artikel

Sajtvärd på Andlig utveckling

Annons:
vallhund
3/9/18, 7:37 PM
#1

Finns det äkta medium?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Lona
3/14/18, 10:15 PM
#2

#1, Jag trodde verkligen inte på det förrän jag träffade en person som, tja, fick mig att omvärdera det där. Han hjälpte mig med en del grejer som jag inte kan förklara på ett annat sätt än att han faktiskt hade "någon form av kontakt" med avlidna i min närhet.
Att den här personen är en otroligt duktig människokännare - på ett positivt sätt - kan nog ingen förneka, men han är mer än så.
Fascinerande, i vilket fall.

Kanske ska tillägga att jag är väl medveten om att jag på andra ställen på iFokus har skrivit om diverse psykiska problem och upplevelser, det här är definitivt inte relaterat till min psykiska ohälsa!😉


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Denna kommentar har tagits bort.
Sagaliten
4/1/18, 4:47 AM
#4

Otroligt ledsamt att det är så mycket fifflare inom detta området. Och det är ju inte bara såna telefonlinjer. Jag vet utan något som helst tvivel att det finns de som verkligen kan. Jag har stött på 3 st hittills. Och jag vet att det finns seriösa såna teletjänster också, men det är ju nog så att de är mindre bolag och inte har möjlighet att synas på samma sätt. Men det är förskräckligt med alla de som utnyttjar människor som är i ett sårbart läge. Inte okej alls. Samma som de här som säljer mirakelkurer till allvarliga somatiska sjukdomar. Usch. Och förstör ju tyvärr för alla ”riktiga” eller vad man ska kalla de som verkligen kan. Har själv för avsikt att förhoppningsvis kunna jobba på tarotlinje när jag gått klart kursen och när jag fått upp tempot. Man vill ju ge mesta möjliga info på kortaste möjliga tid. Det ska inte vara okej med vaga flumbeskrivningar som kan passa i på 80% av befolkningen. Det ska vara klara tydliga budskap så att de VET att de varit i kontakt med någon och att de vet vem. Det är min inställning i alla fall

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Lona
4/1/18, 11:05 AM
#5

Ja, det finns många skojare inom de branscherna och vad som är riktigt skrämmande är dels den hjärntvätt (eller, något snällare benämnt, propaganda som de genomför). Att det inte alltför sällan går ut över barn och sällskapsdjur med diverse hokus pokus istället för kompetent läkar/veterinärvård är förjävligt. Sen tror jag att det finns medium och tex djurkommunikatörer som själva tror på sin förmåga men i själva verket är helt ute och cyklar.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

mörkaögon
4/3/18, 11:21 PM
#6

Det är så tragiskt när oseriösa människor drar nytta av andras kriser och osäkerhet! Blev nästan stalkad av en som gav gratisråd och sen jagade mig för att få betalt för fler tjänster så att jag till slut var tvungen att blocka personen.

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Annons:
Upp till toppen
Annons: