Läst 1572 ggr
nattfjäril
2013-10-05, 06:14

Auran

Hej hur gör jag för att se auran?

ljusmor
2013-10-05, 21:53

Apropå aura och så. Ni som spår via mail hur sjutton kan ni se min aura om jag mailat en fråga men inte skickat med någon bild på mig? Jag är ju bara en anonym mailadress då…eller?

Yon
Yon 
2013-10-06, 08:14

Det är egentligen ganska lite man "ser" med själva ögonen ;)

Sedan finns dem som "ser", och de som tror sig "se". :)

ljusmor
2013-10-06, 09:19

Men det fattar jag väl att det inte är med ögonen. Men hur kan man se min aura med sin inre syn om man inte ens har ett fotografi av mig? Jag är lite upprörd för jag har fått ganska konstiga uppgifter via en mailseans därför frågar jag.

Yon
Yon 
2013-10-06, 10:28

Därför att de känner, eller tror sig känna, din energi / själ.

[sirvan]
2013-10-06, 10:50

Du måste utvecklas andligt,

för att kunna se auror.

Yon
Yon 
2013-10-06, 11:09

Här finns en guide för hur man gör. Finns en övning med som påstås träna synen:

http://www.thiaoouba.com/aura_eye_exercise.htm

[Bettanbop]
2013-10-06, 12:01

Enligt mig så är det här med aura läsning och aura healing så överdrivet. Som healer kan jag känna auran runt en kropp, den kan kännas starkt och tydligt eller väldigt svagt, ibland nära kroppen ibland lite lingre ifrån.

Men man behöver inte vara healer eller andlig för att lära sig känna en aura, jag som har övat en del kan känna en aura på distans. En del har förmågan att kunna se ett skimmer runt en kropp, men oftast har det med känslan att göra, men för att ha en bra tydlig aura måste du ha en bra tydlig självkänsla. Du behöver inte ens vara helt frisk för att ha en tydlig aura. Att heala någons aura är överdrivet, man healar kroppen.

Be någon att sätta sig på en stol, stäng av alla ljud som kan vara störande. Ställ dig bakom personen med händerna på dennes axlar. Båda fokuserar på sitt lugn, både i sinnet och andningen, ha inga förväntningar och känn inte efter utan bara var. 

När du känner dig redo sträcker du upp dina händer rakt upp eller lite åt sidorna runt personens huvud, andas….lugn….bara var….. sakta sakta sänker du dina händer med hopfällda fingrar mot personens huvud, någon stans mellan dina utsträckta händer och huvudet skall du nu kunna känna ett litet motstod, DET är auran.

Du kan behöva prova några gånger, men när du väl känt motståndet så vet du. Auran finns runt hela kroppan

Att gå till någon och betala dyra pengar för att bli spådd eller få auran avläst eller något liknande skulle aldrig falla mig in. Ursäkta men….. Andligheten har blivit så överdrivet och utnyttjat av folk som bara vill åt våra pengar. Det kan väl i och för sig var förståeligt i dessa tider, men man måste tänka på ETIKEN och MORALEN.

En andlig gåva är en gåva och gåvor tar man inte betalt för (enligt mig)

🤗

[sirvan]
2013-10-06, 12:08

Kan man se aura utan att vara andlig,

ja då är man schizofren, enligt min åsikt.

Ghosthunter
2013-10-06, 15:27

Jag ser också auror ganska lätt. Ska jag kolla någons aura, så är det bästa att vara i ett väl upplyst rum med en vit vägg bakom den man ska kolla auran på. Fixera blicken en bit ovanför eller vid sidan om.

Att se auror har inget med schizofreni att göra.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

ljusmor
2013-10-06, 19:48

Jaa du, Bettanboop jag har pröjsat 550 spänn för att få en mailseans som bara gav mig livsångest. Jag är så arg på mig själv och känner mig så dum, så dum så ni anar inte. Min aura skulle vara så hel och stark och kroppen frisk men det stämmer inte för jag är inte alls frisk.

Aldrig aldrig mer. Hädanefter lyssnar jag till mitt eget inre och mitt eget hjärta.

Upp till toppen