Annons:
Läst 612 ggr
rubin57
7/13/13, 11:23 PM

7

Hej!

Sedan flera månader ser jag väldigt ofta i min omgivning siffran tal som 7, 37, 47, 57 osv. Varje gång när jag tittar på klockan (nästan varje gång) så är det oftast 17 som förekommer. Telefonen har 37 minuter kvar av batterikapaciteten osv osv. Kan någon förklara om detta har någon symbolisk betydelse eller annan? Kan tillägga att andlig utveckling har en stor betydelse i mitt liv senaste åren. håller på med meditationen, läser böcker inom området mm. Tack på förhand

Annons:
[Bettanbop]
7/14/13, 9:06 AM
#1

God Morgon Rubin 🌺

Jag vet inte rickigt men jag tror att det är dina "vänner" som visar att dom är nära, att dom ser och vakar över dig. Men du kan ju fråga dom i en meditation om siffrorna betyder något speciellt.

[Melodica]
7/14/13, 11:15 AM
#2

För mig betyder sjuan: eget val. Att du styr över det som händer i detta skede utan påverkan utifrån. Finns det något i ditt liv där du ska ta något beslut eller att du väntar på något?

rubin57
7/14/13, 3:38 PM
#3

God middag Bettanbop o Melodica o alla andra!

Tack för intressanta svar! 

Någon sade även att det kan symbolisera början till något nytt. 

Efter mitt livskris för 8 år sedan blev mitt liv fyllt med svåra situationer i överflöd. Insikt om andliga sidan av livet, som jag fick tack vore krisen, förändrade mitt liv grundligt.

Det verkar ändå att kanske efter alla dessa år börjar det yttre livet få bättre struktur och jag tror starkt (vet nästan) att det kommer att få en stabilitet nu (om man kan prata om stabilitet i den materiella världen).  Även har jag en stark känsla att den emotionella sidan får en lösning.

Som du skriver Betanbop är jag övertygat om att jag får mycket hjälp därifrån. Jag har ändå lyckats med mycket, samtidigt som jag inser att jag inte har haft bästa förutsättningar. 

Men jag har inte lyckats skapa någon kommunikation med dem om inte den uppenbarar sig som intuition(?) Jag försökte fråga idag enligt ditt förslag och vi får se. Vore kul att få någon förnimmelse av svar.

Melodica, intressant tanke. Jag har en uppfattning att jag hela tiden fattar mer eller mindre viktiga beslut och att alla de har en stor betydelse för utvckling/förändringar på proffesionella planet. Däremot privat sidan ägnar jag för lite uppmärksamhet åt. Där väntar jag på något eller någon rättare sagt. Där kanske vore ett beslut på plats om att utforska detta område hur hitta rätt.

Upp till toppen
Annons: