Annons:
Läst 1763 ggr
[akumas7]
2013-06-29 19:47

Atlantis

Hej Hej!

Jag har skrivit deta ine på häxorifokus också, men då jag är en nybörjare så tänkte jag att jag kan ju göra ett försök här med så får vi se vad ni skrver :)

Jag gjorde en resta till atlantis i min meditation, men min upplevelse där var så skrämande att jag var tvungen att avbrytta meditationen och göra om. Andra gången var mycket anorlunda och jag tror inte ens att jag var där då utan att mitt undermedvetna ville tala om för mig hur det var innan deta hände. Men nu ska jag ta upp meditationen och se vad ni kan få det till :)

Först började det med att jag var vid havet, jag träffade en delfin som jag red på dit. På vägen dit fick jag även några flächar av minen där jag är i havet. Jag ser inte mig själv men jag ser det jag upplever det är så värkligt. Det är koralrev, öppna hav och på botten ser jag en rocka som simmar lungt och finnt. Det är så vackert och jag känner hur upprymd jag är. Sedan slutar flachen och jag är åter igen vid medvetande på delphinen nu åker vi upp över en vitt regnbåge. När vi nästan är frame vi något som liknar en hamn så får jag en till flach. Dena gång så simmar/flygger jag runt i vattnet. Jag har vingar av vatten och är någon typ av vattenvarelse men väldigt lik en människa. När jag kommer upp ur vattenet och går mot staden så först kommer en enhörning springaden emot mig. Och när jag kollar upp mott staden så ligger den i lågor och över staden klätrandes på topparna ser jag en gigantisk ondskeful drake den är överhängande svart men även röd. Den äldar husen riverner och förstör åvanifrån från hustopparna och ibland klätrar den ner lite från topparna. Den nudar aldrig marken. Här bästemer jag mig förr att avbrytta då jag känner att det blir för överväldigande för mig.