Vad händer?
Tjena tjena,
Jag har en fråga som jag funderat på några veckor. Håller på att utveckla mina mediala förmågor och är i början av det. Nu kan jag ibland få en känsla av att jag faller. Det är en jätteknepig känsla, jag blir varmt i ansiktet och känner mig omringad.
Ofta händer det när jag inte vill, t.ex. när jag kollar på något spännande på TV, eller när jag ska sova. Någonting säger mig att jag har besök när jag känner såhär (fick denna känsla nu när jag skriver, haha), att någon försöker prata med mig eller bara att jag kan känna av någons sorts nävaro.
Har någon varit med om liknande, eller vet någon nått om detta? :) /F
sakta ner ! ;)
gjort som dig, alltid kännt av och när jag blev lite äldre började jag bli nyfiken och gick jämt öppen, det var hemskt ! du får träna på att stänga av nu, sen när du har lärt dig att stänga av heeeeelt och hållet, då kan du öppna upp försiktigt igen, så att du har kontroll när och vad du känner av.
Detta är vad jag tror (helt ny här)
Jag hade sett det som att du inte har kontrollen. Det är du som ska bestämma när du vill vara öppen och inte. Be dina guider om hjälp att stänga när du inte vill vara med och öppna när du vill vara med.
Just när man somnar är att precis innan du somnar är du i meditativt tillstånd och då som mest mottaglig. även under sömnen också eller när du "försvinner" lite i dig själv om dagarna
Går du någon kurs och har hjälp med att utveckla dig eller gör du själv? Jag tycker det är skitbra att gå kurs (jag har själv inte kommit superlångt med att lära mig kontrollera).
Rätta mig gärna om jag har fel, någon =)
Bara för att något är och alltid varit betyder inte det att det är rätt.
#2 Intressant!
Nej jag har ingen hjälp att utveckla mig, lär mig genom att läsa och se videos på youtube typ. Jag är lite för rädd för att gå någon kurs, en 19 årig kille liksom helt själv!
"3 Jag var 19 år när jag började min kurs och helt själv =P Det är skitskönt att inte ha med massa folk man känner eller i samma ålder. =)
Vad finns det att vara rädd för? trivs du inte kan du ju hoppa av =)
Bara för att något är och alltid varit betyder inte det att det är rätt.