Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 3147 ggr
[eken77]
0

Astralt?

Väldigt ofta har jag uppmärksamat slag mot mig, men inte fysiska. Det känns som att en ande slår till en med en knytnäve, eller med handflatan. Även att någon spottar på mig. Kan detta ha med astrala planet att göra?

Börjar bli trött på att få slag då och då.

//eken77

[eken77]
0

Någon som känner igen sig?

[Torahzen]
0

Jag känner inte igen mig.

Kan någon vilja ha din uppmärksmhet? uppmärksamma dig på att du är på väg åt fel håll?

Är det så att du omedvetet/medvetet slår dig själv/behandlar dig illa? Var inte så hård mot dig i så fall.

Lägg märke till i vilka situationer detta sker. Tänk dig att du är beskyddad av Ärkeängeln Mikael, som i en kokong där bara positiva energier kommer igenom.

Lycka till!

[eken77]
0

Du kan ha rätt i det för att varje gång personligheten sticker ut litet så får jag en astral smocka. En "örfil", handflata i ansiktet eller vad man vill kalla det. Tröttar ut mig och under de senaste månaderna har det blivit värre och värre i och med att de har känts mer.

Kanske kan det vara för att vi närmar oss det astrala? För de som tänker i de banorna alltså.

TACK!

[Torahzen]
0

Det är mycket energier i omlopp som påverkar oss. Jag känner det själv med ojämnt humör som jag inte känner igen mig i/förstår inte varför jag reagerar så starkt ibland. Jag försöker jorda mig och känna frid i mig för att kunna rida ut omvandlingens energier tills den "nya världen" är här.

[eken77]
0

What else is there to do?

We are not the ones in charge. If you deside to commit to something, you would not really care what happens, if you just knew that you are not the one making the decision.

You could call it God, you could call it Universe, but there are other forces, and I am not in charge.

It reminds me of a title of a book…"Tears of The Mystic Rose".
Beautiful.

[Torahzen]
1

Som jag ser det så bestämmer jag över mitt liv. Jag ansvarar över mitt liv, samtidigt som det ligger i guds händer.

Läs mer i ifouks/Law of Attraction

[eken77]
0

Skriver på engelska nu eftersom jag anser mig ha lättare att kommunicera på det viset.
Hoppas det är okej.

#6  But how could you be the one in charge of your life, and at the same time not? Can the seer be seen?
If you are God. Than why is not you, and God equally in charge.
Glad

yamher
1

tycker du ska sätta ner foten och inte acceptera det. Precis som du inte skulle acceptera det här på jorden- Gör det du känner är nödvändigt. be dem dra dit… osv. Det är ditt hem och din kropp. Du hade aldrig accepterat det om någon kommit fram o gjort det här, så varför ska du göra det någon annanstans? Kalla det vad ni vill, men jag skulle aldrig ha accepterat det….

Och fungerar det inte med att du sätter ner foten ska du se till att din skyddsängel eller någon du håller kär på andra sidan hjälper dig genom att helt enkelt be om hjälp.

Alis volat propriis Oskyldig

[eken77]
0

#8 vet inte hur man slåss emot andar riktigt. vissa demoner har jag i alla fall slagits emot. brukar se det som ett litet "vakna till", men problemet är att det är stora snytingar så att säga.

kan till och med förnimma vilken person det kan vara, dock så tänker jag att "nej, det här är ju stor risk för missförstånd, och inbillning" så bryr mig inte så mycket i slagen. Men ja, de är ungefär som i fysiska världen men det kommer inga brytna näsor, eller ben.

men, hur menar du att mitt hem är min kropp?
du, jag är rätt säker på att man är en del av sin kropp. Fast ett tag kan man ju kännas delad från kroppen.

(ett slag över näsbenet…men fortsätt gärna diskutera med mig.)

yamher
0

Gör samma sak ungefär som du skulle ha gjort här i vår värld. Andra sidan skiljer sig inte alla gånger så mycket ifrån vår (äveno m jag vet att de flesta säger att den bara e rosa osv).

Ditt hem så menar jag där du bor; hus, lägenhet eller var du nu har som bostad. Dit får ingen mer än du bjuder in komma i vår värld varför skulle du acceptera att välkomna någon från andra sidan du inte vill ska vara där? Be dem helt enkelt fara dit pepparn växer. Ryt till att det får räcka. kasta ut dem. Tänk att du gör det. Ha den attityden. Men utmana dem aldrig. Bara visa att du inte accepterar det.

[eken77]
0

#10 I vår värld så hade jag dragit mig undan och det gör jag väl nu också. Men det är svårare att dra sig undan från sådant som inte syns men bara känns.

Jag ser inte skillnad på människa och människa. Ett slag är ett slag och smärta är smärta.

Skrikandes

yamher
0

absolut. Våga säga ifrån. du måste lära dig att sätta ner foten. Var inte rädd eller dra dig undan utan våga konfrontera i form av att visa att du inte accepterar dig. hukar du dig och tar emot smällarna så kommer det att fortsätta för då accepterar du det, även om du gör det tyst… stå på dig, du har allt att vinna på det ;) Och "äga" ditt hem ;)

[eken77]
2

#12 jag står alltid upp för mig själv. :)

yamher
0

bra!! Har det blivit något bättre nu? minskat något?

[eken77]
0

Nej, det kan jag inte säga att det har…
Hur så ?