Annons:
Läst 1891 ggr
Izaque3000
7/25/18, 12:56 AM

Tvillingsjäl

Jag undrar lite om det här med tvillingsjälar. Har en i min närhet och våra historier är så kusligt sammanflätade. Vi är också en direkt avbild av varandra, fast där jag är stark är hen svag o tvärt om. Vi var(är väl kanske fortfarande) oerhört förälskade. Det kändes (för oss båda) som om vi hittat hem. Däremot har vi ALLA odds emot oss att ha en relation. Jag förstår att vi har mycket att lära oss i detta livet. Hittar tvillingsjälar alltid tillbaka tilö varandra?

Annons:
[Hukanson]
7/25/18, 3:05 PM
#1

Allas vår andliga utveckling är en livsprocess och ett utvecklingsproblem. Hur man väljer att göra är ofta resultatet av val man gjort tidigare. Man har alltid friheten att välja på nytt. Relationer är berikande även om de inte innebär delad bostad.

ellabell_
8/1/18, 3:13 PM
#2

Jag skulle råda dig att kolla in Aluna Ash Clairvoyant9D på youtube. Hon har en kanal som riktar sig främst till människor som identifierar sig med tvillingsjälsresan och energierna som pågår i det kollektiva, rekommenderar starkt!

[Crystal93]
8/24/18, 10:29 AM
#3

Framtiden verkar förändras beroende på dem val som vi gör idag. 🙂

JRSN
12/20/18, 8:20 AM
#4

Enligt mig själv är tvillingsjälar en naturlig följd av att vi ursprungligen kommer från en värld som är en och odelad (Enheten). För att överhuvud taget kunna träda in i den manifesterade världen (Tvåfalden) så behöver själen dela upp sig, ofta i en manlig och en kvinnlig manifestation. Genom många återfödelser så har vi återkommande förbindelser med vår tvillingsjäl. Det kan ske i många olika variationer. Bror och syster i ett liv, man och hustru i ett annat. Men lika gärna som någon i vår bekantskapskrets eller någon vi möter i livet. Möjligheten finns förstås att vi inte möter vår tvillingsjäl i just detta livet men man kan vara i full förtröstan om att vi alltid återförenas med vår tvillingsjäl, förr eller senare.

Soulmates (själsfränder) är en annan variant. Där handlar det inte om vår själs andra hälft utan om likartade, befryndade själar som vi ofta återkommer till, kanske för att vi delar samma karma, eller helt enkelt för att vi tycker mycket om dem. Vi känner som regel långt mer personer än vi är medvetna om men möter dem kanske inte förrän på andra sidan, i tillvaron efter detta. Många kära återseenden blir det!

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: