Annons:
Läst 1162 ggr
[Naz]
1/19/18, 9:16 PM

Förbannelse

 Hej!

 Det är min förste inlägg efter några år. Under tiden ville utveckla mig mera i andlighet, för att kunna skriva igen. Jag har upptäckt att går omkring och har flera förbannelse på mig. Jag får massa hinder och plötsliga konstiga allergier och sjukdomar från ingenstans. Det har drabbat mig, min man, min dotter och min son. Allting var mera än perfekt, det hände bara sakar plötsligt utan anledning. Det pyramid som jag har skapat har rasat platt.

Det började först med bilder på mig och resten av familjen som jag lade på Facebook. Jag har blivit drabbat av onda ögat och förbannelse.

 Folk som önskar mig inte gott och de är avundsjuka på oss . Jag har lyckats med mitt liv och kärlek till oss och till folk, trots svårigheter som vi har varit med.

 Jag och min man är väldigt starka personer, vi har kunnat stå på fötterna alltid efter många många svårigheter och har hållit i hopp alltid. 

Nu är jag upptäckt och övertygat av att det bara onda ögat och förbannelse som drabbat oss .

Jag ber om hjälp! Hur ska jag häva förbannelse? Jag tror stark på att några har önskat mig olyckor . Jag är från en kultur där tror man stark på det.

Jag kan kalle det till onda önskningar som slår till rätt. Mitt liv är upp och ner efter nya året. allting som jag rör blir förstörd.

Jag var aktiv på i fokus  för några år sedan. Ville komma tillbaka efter att jag gav mig tid  för att utveckla i andligheten, jag hade namnet Naznaz och skrev flera inlägg. Nu vill jag skriva igen efter att jag gav mig själv tid att utvecklad i andlighet.
Snälla jag behöver tips och råd. Vad tror ni om detta.
Kram/Naz

Annons:
mörkaögon
2/2/18, 10:23 PM
#1

Jag tror inte på förbannelser. 

Jag tror på att det man tänker på attraherar man. Ju mer du tänker på olyckor och förbannelse desto mer i den vägen ser du.

Prova mindfulness och att tänka på möjligheter och positiva saker istället. Då drar du till dig positiv energi. 

Risken, om du grubblar mycket över detta, är att du själv blir din egen förbannelse. 

Alla har vi svackor och dåliga perioder i livet. De är till för att vi ska lära oss något av det.

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

Naznaz
2/7/18, 9:21 PM
#2

Hej mörkaögon!

Tack för ditt svar, ja det stämmer det du säger.

Jag själv är positiv tänkande, jag vet att vi skapar önskning och sådant🙂

Perioder kommer som är svåra att hantera☺️och vi är människor blir påverkade av dem händelserna.

Jag ska komma ihåg det 😃att jag kanske själv är min egen förbannelse🙂

Tillvaron har vänd nu med positiva tankar och vänner omkring.

Tack så mycket.

Kram/Naznaz

Naznaz
2/7/18, 9:21 PM
#3

Hej mörkaögon!

Tack för ditt svar, ja det stämmer det du säger.

Jag själv är positiv tänkande, jag vet att vi skapar önskning och sådant🙂

Perioder kommer som är svåra att hantera☺️och vi är människor blir påverkade av dem händelserna.

Jag ska komma ihåg det 😃att jag kanske själv är min egen förbannelse🙂

Tillvaron har vänd nu med positiva tankar och vänner omkring.

Tack så mycket.

Kram/Naznaz

Naznaz
2/7/18, 9:21 PM
#4

Hej mörkaögon!

Tack för ditt svar, ja det stämmer det du säger.

Jag själv är positiv tänkande, jag vet att vi skapar önskning och sådant🙂

Perioder kommer som är svåra att hantera☺️och vi är människor blir påverkade av dem händelserna.

Jag ska komma ihåg det 😃att jag kanske själv är min egen förbannelse🙂

Tillvaron har vänd nu med positiva tankar och vänner omkring.

Tack så mycket.

Kram/Naznaz

Naznaz
2/7/18, 9:27 PM
#5

OBS!

råkade trycka några gånger. förlåt☺️

Kram/Naznaz

Upp till toppen
Annons: