Annons:
Läst 4938 ggr
Solo-amici
2013-09-27 17:37

Känna av andras energier

jag har börjat lägga märke/tänka efter på olika människors energier nu.. Kan skilja ut de som är dåliga (uteslutningsmetoden). Vi har en kille på jobbet som har en dålig/sjuk energi, och jag har inte tidigare fattat vad det är jag känner eftersom alla verkar så glada där. Även han, men jag tror han är antingen sjuk eller mår dåligt eller likn.

Vad är det som gör att vissa människors energier känns konstiga trots att de verkar glada ?

Är det det att jag känner att han är sjuk eller att han är en dålig människa ? Är det att hans energi "bara är sån" eller kan det vara för att energin är påverkad av hans humör ? Han kanske har det dåligt hemma ??

Väldigt väldigt intressant detta iaf.

Annons:
Yon
2013-09-27 19:53
#1

Kan också vara att han har början till en sjukdom, och att han själv inte är medveten om det än..

[Sol69]
2013-09-27 20:49
#2

Eller så är det så att han inte mår så bra psykiskt just nu och du känner av att hans aura inte är så stor som den borde vara normalt sätt när en människa mår bra.

Solo-amici
2013-09-27 21:03
#3

Så det är alltså inget som jag inbillar mig ? :D

Det är häftigt som stryk att man kan känna hur andra mår trots att de visar en annan sida.
Jag har ju känt detta några gånger, men har alltid tänkt att det är människornas energi som visar att de inte gillar mig. 
Det är därför jag är lite förvirrad just nu. Hur vet man säkert vad det är jag känner egentligen ?
Kan jag ta reda på det på något sätt ?

Häftigt häftigt sånt här!

[Sol69]
2013-09-27 21:06
#4

Om du tränar upp dig så kan du se auran med blotta ögat 😎

Solo-amici
2013-09-27 23:01
#5

#4

:O 

Hur gör man då ? Jag har testat, men lyckas ju inte :(

Hur lång tid brukar det ta ?

[Sol69]
2013-09-28 18:02
#6

Det gäller att fokusera blicken en bit strax utanför kroppen. Men jag är inte själv duktig på det. Men jag ser det svagt och kan känna dess vibrationer. Men inte med färger som en del ser det..

Annons:
delfinen1
2014-05-26 21:53
#7

Jag känner oxå av lätt hur andra människor mår så fort jag går in i ett rum.

En bra blogg: http://aloeverablogg.blogg.se/ 

Lill-Mari
2014-05-28 18:26
#8

Jag med kan känna av hur andra mår och jag känner av stämningen i rummet när jag kommer in där,känner diekt om det är dåliga energier.
Jag skulle vilja kunna se auran men har inte lyckats.

Upp till toppen
Annons: