Annons:
Läst 1186 ggr
stillness
2013-04-10 13:37

The Pleiadian Message - A Wake Up Call For the Fam

Från Plejaderna:

The Pleiadian Message - A Wake Up Call For the Family of Light

Otroligt stark Video med starkt budskap till alla oss på jorden NU

Videon är väldigt läkande.

Annons:
Illusion
2013-04-12 15:35
#1

Ja vad ska man säga.. När dom började snacka om reptiler förlorade dom mig tyvärr.. Jag tror inte på stackars människor som ser lite annorlunda ut skulle vara reptiler. Det är bara taskigt att påstå.


☮ and ❤ among each other ✿

stillness
2013-04-12 16:11
#2

Illusion Du är helt fri att "tro" på vad du vill det är del av din resa.

Som Buddha sa man skall smaka,känna undersöka sanningarna(har fö rmig han sa det).

Dock har jag på min andliga resa sett så många källor där allt går ihop med varandra om att Reptilerna som i den gamla världen kallades för DRAK GUDARNA som man offrade till(Vikingarna,aztekerna Kina, alla har draksymbolismen etc.finns över hela världen dyrkan av draken. Religionerna kallar dem för

Demoner/i arabvärlden Jinns, Archons, Annunaki etc

Illusion
2013-04-12 16:39
#3

Hehe.. Ja jag älskar med drakar.. Varför vet jag inte men jag har en stor lila drake in tatuerad på benet, betyder det att jag är en reptil? :-o hehe förlåt jag kunde inte hålla mig :) klart att alla får tro på vad dom vill jag respekterar din tro.


☮ and ❤ among each other ✿

stillness
2013-04-13 12:59
#4

ja du vem vet :)  är det draken Spyro?

Härligt Illusion då har du kommit en bra bit på vägen för många kan inte detta utan deras Egon tar strid.

Gillar din bild föressten :D

Illusion
2013-04-13 13:03
#5

Ja jag tror ju själv på andar och så..vem säger att min tro är rätt och att nån annans är fel..visst kan det väll vara så att reptiler vill ta över jorden, men isf tror jag inte att det är dom man ser. Man vet aldrig vad som kommer ske, man vet inte hur det är..livet är ett mysterium :)

tack :)


☮ and ❤ among each other ✿

stillness
2013-04-13 13:12
#6

Jag förstår din Poäng, känns lite Zen filosofi vilket inte är fel.

Mycket kommer komma upp till ytan som David Icke och Bashar säger jag ser detta varje dag nä rman läser tidningarna etc ser på världen, lögner,mutor,korruptioner allt kommer upp till ytan även Bilderberggruppen,GMO-Monsanto,Illuminati,rockefeller,rothcilds,banksystemet, de farliga vaccinerna ,  Jag tror v kommer få se en värld som blir ny på många sett då vi vaknar upp ur transen och ja MAGI OCH UNDER Mysterium är något som finns och och finns dem kan ju reptiler, dinosaurier,aliens finnas :)

Som männiksor nu börjar vakna att de är farliga och väldigt giftiga,dödliga

detta ville man blunda för när jag varnade dem för detta ca 3 4 år sedan

Så det går åt rätt håll allting vad jag kan se i min värld :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: