Annons:
Läst 1596 ggr
[änglabarn]
2015-01-05 22:27

Förundrad över det jag såg.

Hej.

På kvällen, mellan sömn och vakenhet så ser jag ibland ett ansikte/människa i mitt inre.  Oftast från huvudet till torso men även hela människan. Det är kärleksfullt och färgerna (håret, ögonen, munnen, kläderna) är i klara färger. Jag ser oftast bilden som en prick långt ifrån som sedan kommer närmare tills den täcker hela mitt inre.  Jag kan ge ett ex.  då jag låg i sängen mellan sömn och vakenhet. Två tvillingpojkar satt bredvid varandra på en soffa, de log och såg lite kluriga ut. Färgerna var klara och ett vitt ljus fyllde bakgrunden. Det var kärleksfullt.

Jag var avslappnad och tom på tankar. Jag hade ju mina chakran öppna så kan dessa två andar (jag vet inte vilka de är) tillhöra någon annan familj? att de kom till mig för att jag var öppen men ville ge budskap till någon/några andra? Jag blev inte rädd men är förundrad över det vita ljuset bakom dem och så, såklart även vilka de kan ha varit samt vad de ville.

Jag hoppas att det inte blev förvirrande. Jag är bara förundrad och har ni några teorier eller upplevt något liknande så dela gärna med er.

Kärlek och ljus till er.

Kram.

Annons:
Chrispol
2015-01-06 09:35
#1

Det låter som om du såg in i astralvärlden. Den värld vi kommer till när vi dör och som är en högre och mer ljusfylld värld jämfört med den fysiska världen. Den sträcker sig från jorden och halvvägs till månen.  Gränsen mellan vår fysisk värld och astralvärlden håller på att lösas upp och alltfler människor ser in i den.  Astralvärlden består av sju undervärldar.

Varm kram

Upp till toppen
Annons: