Annons:
Läst 3597 ggr
ELANRA
1/21/14, 10:22 PM

Öm i hjärtat

Jag befinner mig på en väg som jag vandrat medvetet under många år, jag har hela tiden haft som mål att må bättre och bättre och detta genom bra mat, motion, meditation och genom att försöka leva medvetet här och nu. Min upplevelse efter många andra upplevelser nu är att vägen är slut, jag är färdig, jag är redo för nästa steg, jag känner det väldigt starkt. När jag står där i slutet på vägen, känner att nu är det dax, hör jag en röst som sakta kärleksfullt säger: come to me Eagle! Känner stor kärlek, skiner som en sol i hela ansiktet där jag sitter o mediterar. Hör rösten igen, denna gång som om det är jag som säger det till ljusstjärnan: come to me Eagle! Har ingen betydelse, jag den, den jag, vi är ett och samma. Jag expanderar, känner mina vingar, underbart, naturligt. Kunde inte låta bli berätta denna upplevelse, men det jag skriver om egentligen det är att den senaste månaden har jag varit öm i hjärtat och jag undrar om någon därute har lite feedback att ge om just kroppsliga symtom i samband med utvecklingssteg? The Eagle has landed:)

Annons:
Mitralis
1/21/14, 10:24 PM
#1

Låter som Tietzes syndrom
Googlea 🙂



iMrtin
1/21/14, 10:45 PM
#2

Det var en snabb diagnos..

När jag fick min första kundaliniuppdragning så fick jag hemskt ont i hjärtat. Det kändes som jag var tvungen att följa med en viss kraft i rummet annars vreds hjärtat sönder. Jag kröp över och under möbler.

Senare (på psyket) så upplevde jag det som att mitt hjärta reparerades av Gud och släppte sen in Jesus där.


Gaiatri
1/23/14, 7:06 AM
#3

När hjärtchakrat öppnas och blir mer aktivt så kan det i början upplevas som att det gör fysiskt ont. Det kan kännas även i ryggen mellan skulderbladen.

Sajtvärd på Andlig utveckling

[Alder]
1/23/14, 8:37 AM
#4

Smärtan man känner av hör ihop med dom känslor som kommer fram när hjärtchakrat öppnar sig.

ELANRA
2/2/14, 5:13 PM
#5

Tack för svaren! En bekräftelse på hur jag känner. Dock ej den "snabba diagnosen":) Kram

Upp till toppen
Annons: