Annons:
Läst 1089 ggr
Expanderamedvetandet
2013-10-10 14:39

Det finns liv på andra planeter!

Det finns liv på andra planeter!?
Har jag berättat om de gångerna jag sett flygande tefat? Haha, nej och är du galen pöjk? Inte kan det väl finnas sådana saker, då skulle det ha visats i media för länge sedan? Menar du verkligen att det finns utomjordingar?
Hur såg dem ut?
Tjea, första gången var det ett stort ljusklot, som sedan försvann "på ett ögonblick" av några millisekunder, och sedan såg jag tre ljusklot som rörde sig i ett synkroniserat mönster bredvid varandra i en sorts trekant. Detta höll på i kanske 30 sekunder.

Ok? Vad konstigt, är du säker på att du inte drömde?
Nja, tror inte det, för nästa gång samma fenomen dök upp var det på dagtid - då det istället för ljusklot var två metalliska diskar som rörde sig i en bågformad rörelse ner och sedan upp från marken på ett avstånd på kanske 150 meter. 

Ok… Är du verkligen Helt säker på vad du såg?
Ja, hundra procent, och det intressanta är att det rapporteras om samma fenomen runt om i hela världen just nu, i rysk media till exempel rapporteras det om nya ufo "upptäckter" om inte varje dag- i alla fall varje vecka.

Ok… Inte så lätt att ta in, du menar uppriktigt att det finns liv som inte kommer härifrån som "besöker" oss?
Egna erfarenheter tillsammans med massor av bevis från människors egna vittnesmål och videos, samt att information från nasa och Usas militär nu har börjat läcka information om detta-så ja, varför inte testa detta perspektivet?

Och vad innebär detta för oss? 

http://www.youtube.com/watch?v=SeGzCooCJRI

Annons:
[LadyForestStar]
2013-10-12 14:45
#1

Rätt inressant med de där orberna. När jesus föddes så ledde en såkallad okänd stjärna vem vet, kanske var det en "orb? till Jesus. Fast först till Herodes så han kunde få veta att Han skulle födas och sen försöka mörda honom..? Hehe.. min senaste teori om att dessa ljus orber redan omtalas i bibeln.

[LadyForestStar]
2013-10-12 14:48
#2

Men vem säger att dessa orber är ailiens? Enl Hawkin kan juh ailiens säkert ha olika former, av interligens & av olika energi varianter. Kanske av gas, osv osv. Vem säger att Änglar inte är en typ av Aliens?

Dirge
2013-10-15 12:46
#3

Med tanke på att det finns fler stjärnor ute i universum än sandkorn på jorden.

[Hukanson]
2013-10-18 16:43
#4

Jag läser gärna kanaliseringar och får en del information genom att läsa dem bl a att det blir mer vanligt att vanliga människor spontant får sitt tredje öga det andliga seendet öppnat och de upplever ett skådande i det andliga, den andliga aspekten av tillvaron och om den är guidad kan vara från ovanjordiska världar. Det vore jättebra om den som vittnar om sina upplevelser talar om hur de gjorde när de hade dessa visioner. Blir litet förvirrat med självtvivel och ifrågasättande, tycker jag. mer intressant är ju att veta hur andra gör för att få sina erfarenheter av det andliga - alla har förmågan men få vågar veta hur man gör…

Upp till toppen
Annons: