Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Healing - Hälsa

Distanshealing - jag söker övningsobjekt

2016-10-24 20:36 #0 av: ionah

Hej.

Jag genomgår en healingutbildning där vi fokuserar på trance-, spirituell- och distanshealing. Jag söker nu personer som vill ta emot healing på distans, och som sedan kan lämna några raders respons på detta. 

Inboxa mig eller skriv här.

Väl mött! =)

Anmäl
2016-10-25 08:01 #1 av: Ulma87

Halloj! Jag ställer gärna upp :)
Kan nås på mailen mvh Jacqueline

ulma87@hotmail.se

Anmäl
2016-10-25 13:14 #2 av: ionah

#1 Ulma87 kolla din inbox på ifokus.

Anmäl
2016-10-28 17:56 #3 av: Jorpa

Hej,
Vill vara med på Dostanshealing.
Vänligen
Jozsef

Anmäl
2016-10-29 19:05 #4 av: siberlina

Hej jag behöver healing,har en hand som skadad efter bilolycka,men håller på att läka ihop

Anmäl
2016-10-31 06:22 #5 av: Sagaliten

Absolut är jag intresserad 😊
Och är noggran med feedback, vet själv vikten av det.

Har du så man han läsa mer om metoden någonstans?

Anmäl
2016-10-31 21:57 #6 av: Åsa86

Jag ställer gärna upp! Pma mig !

Anmäl
2016-11-03 13:53 #7 av: ionah

kolla era inboxar här på ifokus.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.