Annons:
Läst 431 ggr
Hugohugo
2020-08-07 22:27

Ödmjukhet-Nyckeln för Magi av Gud av Dimensioner

Shabbath Shalom to everyone and all.

A post about humbleness, humility.

Praise and prayers. I copy problems to resemble God of More Than All Divine Names. I copy forgive to suffering, God is Most Pleasure. I copy whole to sharing, God is Most Unity. I copy vacuum to absence, God is Most True, the Truth. I copy seems to absence, God is Most Presence, Serious I copy almost to weak, God is Strongest, Most strong. I copy time for limitation, God is Most Eternal, Most Eternal. I copy to borrow, God is Most Unique, God is only, God is original, God is before, God is after, God is Fullness for me. God is kindest, Most translating, Most knowledgeable, Most doing magic, so help me by Most and bless me by Most, so God is I of All of Us Most. Amen.

For see more, read the book: “The sacred and the profane” by Rabbi Desiree R. Ntolo.

///(same in Swedish translation)/// ///

Prisande och böner.

Jag kopia problem till liknar Gud av Mer än alla Gudomliga Namn.

Jag kopia förlåter till lidande, Gud är Mest Njutning.

Jag kopia hel till delande, Gud är Mest Enhet.

Jag kopia vakuum till frånvaro, Gud är Mest Sann, Sanningen.

Jag kopia verkar till frånvaro, Gud är Mest Närvaro, Allvar

Jag kopia nästan till svag, Gud är Starkast, Mest stark.

Jag kopia tid till begränsning, Gud är Mest Evig, Evigaste.

Jag kopia till låna, Gud är Mest Unik, Gud är bara, Gud är original, Gud är före, Gud är efter, Gud är Fullheten för mig. Gud är snällaste, Mest översättande, Mest kunskapande, Mest görande magi, så hjälp mig av Mest och välsigna mig av Mest, så Gud är Jag av Vi Mest Alla. Amen.

För se mer läs boken: “The sacred and the profane” skriven av Rabbi Desiree R. Ntolo.

Creating be with you!!! See a seed enough of times each, for often return to in a long long period, will learn you how better to learn the more importent. http://www.theessenes.co.uk/see-us RELIGIONENS MYSTERIER.

  • Redigerat 2021-05-14 15:40 av FataMorgana
Annons:
FataMorgana
2020-08-10 16:07
#1

"so God is I of All of Us Most."

Alltså är vi så som Gud är mest 🙂dvs. starkast och evigast och det som är före och det som är efter, om vi nu ska klä Gud i ord. Tänker att det är det som vi till vår sanna natur är - det Gudomliga själv. Så byt gärna ut ordet Gud i din fina text till Jag i stället och tänk på att det är det som ni till er sanna natur består av och är; Mest Njutning,  Mest Sann,  Mest Stark och Mest Evig. Det är vårt äkta "Jag" och inte den som föddes och som fick ett namn och som samlade på sig en massa erfarenheter och som sen kommer att dö, utan vårt äkta "Jag" är det Gudomliga själv, det som blir kvar när det "lilla jaget" har dött, då står Gud där i dess ställe. Man är inte längre sin kropp och sin person utan Gud själv, det Gudomliga, Källan, det Absoluta, Nonduala eller hur man nu vill kalla det, men man är inte längre sin person, utan det högsta och på samma gång det bästa - ur det dualistiska perspektivet betraktat 🙂 Och eftersom vi är eviga kan vi heller inte dö. Bara illusionen kan lösa upp sig.

Upp till toppen
Annons: