Annons:
Läst 636 ggr
Spiritjunkie
7/25/20, 6:41 PM

Seriöst medium/healer sökes för utrensning

Hej,

Jag har problem med oönskade energier som tyvärr har gjort intrång i mitt energifält, dvs. min aura. Jag har haft dessa besvär över ett år och önskar att få tips om ett seriöst medium/healer som är kunnig vad gäller mörka krafter, astrala väsen och utrensning.

Till de som inte tror att det är möjligt att ha besvär av andar eller astrala väsen:

Det är upp till var och en vad man tror på. Men detta är min upplevelse och min sanning, så skriv inget om att detta är omöjligt eller handlar om psykiska besvär. 

Seriösa tips välkomnas!Glad

  • Redigerat 5/14/21, 4:10 PM av FataMorgana
Annons:
mörkaögon
7/29/20, 12:25 AM
#1

Skickar PM. :)

"En dag ska vi dö, men alla andra dagar ska vi leva"

FataMorgana
7/30/20, 5:26 PM
#2

Mitt råd är meditation och att du arbetar på dig själv, både psykologiskt och energetiskt som t.e.x att du lär dig Reiki eller gör Yoga för att balansera ut ditt energifält och få blockader upplösta. Ju mer du utvecklas, ju mer kan ditt inre ljus lysa igenom och destu mindre problem kommer du att få med det astrala och andra mörka krafter. Till sist kommer de att försvinna för gott. Ett medium eller en annan healare kan inte göra mycket mer än att ge dig ro för stunden, men långsiktigt hjälper du dig själv bäst.

Spiritjunkie
7/30/20, 10:05 PM
#3

Jag försöker meditera varje dag och kör hårt med positiva affirmationer. Jag upplever att det hjälper mycket, men för att jag ska få dessa negativa energier att försvinna från mitt energifält behöver jag få hjälp av ett medium eller en healer, gärna både och. Det är visst möjligt att få hjälp att bli av dessa energier, gäller bara att hitta rätt person som kan detta. 

Sedan behöver jag tänka på vad jag ska göra för att bibehålla en högfrekvent energi så att detta inte kan hända igen. Jag kommer troligtvist gå en grundkurs i Reiki och se om det kan hjälpa. Men som sagt, det är visst möjligt att få hjälp med detta och det är därför jag har skrivit detta inlägg.

FataMorgana
7/31/20, 9:28 AM
#4

Javisst kan du få med hjälp med detta, men som du själv skriver behöver du tänka på vad du ska göra så att det inte kan hända igen och därav mina råd om meditation, psykologiskt och energetiskt arbete. Reiki är bra men det handlar inte bara om att göra en kurs och vips är alla fenomen man blir utsatt för borta, utan det handlar om åratal av andligt arbete och utveckling. Vem som gått på vägen i många år och verkligen arbetat på själv har inte sådana problem som du beskriver och behöver inte besöka andra medium eller andra healers utan kan hjälpa sig själv. 

Men ett tips vill jag ännu ge dig om du vill besöka en reikikurs och det är att välja en reikilärare som gör alla tre grader skilt för sig, för varje grad sätter igång en egen utvecklings och utrensningsprocess som man bör i genom och det bör gå minst sex månader mellan den första och andra graden. Om man gör två grader samtidigt missar man erfarenheterna med de enskilda graderna. Somliga reikilärare "säljer" flera grader samtidigt, men dom har inte fattar vad Reiki handlar om och är bara ute efter pengar. Sen är det också viktigt att reikiläraren gör fyra initieringar på den första graden och tre på den andra graden och inte bara en initiering som somliga gör. Dom som bara gör en initiering är också bara ute efter snabba pengar. Var alltså noga med vilken reikilärare du väljer.

Lisa478
8/14/20, 2:30 AM
#5

Du kanske kan testa att lyssna på en ljudkurs?

https://www.xn--spland-jua.se/ljudkurser/

I deras lista (nr.7 chakra - förbättra energiflödet inom dig) hade kanske varit något för dig? :)

Om inte, så hoppas jag att det löser sig för dig! :)

allhealing
1/11/21, 12:10 AM
#6

Om du inte redan fått hjälp så är du välkommen att höra av dig till mig. Jag har arbetat med detta sedan 2004.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Annons:
Upp till toppen
Annons: