Annons:
Läst 367 ggr
Alicemarie
2020-05-02 16:49

meddelande under meditation?

(la upp det här i en annan sajt men testar även här) Hej! för några veckor sedan mediterade jag (jag mediterar tyvärr inte så ofta, men försöker göra det oftare). När jag satt och mediterade var jag plötsligt på ett torg, jag satt liksom på torget och mediterade, jag såg allt från mina ögon och inte ur tredje persons perspektiv liksom, då kommer det en vacker kvinna gående mot mig, hon lägger ner en stor röd sten vid mina ben och går sedan iväg. Jag har försökt förstå vad det här var för något och vad det betyder, jag har tidigare fått "syner" under meditation men inte på detta sättet, då har det mer varit som en dröm, att jag sett saker ur tredje person liksom men det här var från första, och jag satt på precis samma sätt som jag gjorde i mitt sovrum. Har nån nån aning om vad detta kan betyda och vem den här kvinnan var? Har aldrig sett henne förut och det var verkligen ingen jag känner.

Annons:
JRSN
2020-05-02 17:52
#1

#0 Jag funderar så här: Såväl den röda färgen som stenen i sig tycks peka på en mer jordnära inriktning. Är du för mycket uppe i det blå och svävar? Ägnar du dig åt det andliga när du kanske borde förankra dig i mer världsliga angelägenheter? Torget och att du ser saken ur egna ögon kan möjligen visa att du behöver öppna upp dig för helt andra perspektiv. Kvinnan du mötte står kanske för ditt högre jag. 🌺

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Upp till toppen
Annons: