Annons:
Läst 496 ggr
Pololuka
2020-04-09 23:28

Allt är bara vit färg.

Vet ej om jag hamna rätt här på forum men säg gärna till mig. Vad betyder vit färg? Jag vaknade av att börjar se vit kläder alltså några folk och plats.. Vet ej hur jag ska beskriva men känns som våg av bara som är vit. Ska jag va rädd för att inte komma så långt.. Jag liksom avbjöt hmm

  • Redigerat 2021-05-14 18:06 av FataMorgana
Annons:
Huygens
2020-04-11 16:55
#1

Vitt kan vara en metafor för vitt papper, en målarduk. Saker och ting blir vad du gör dom till, vad du målar eller ritar upp. Ditt val.

[Vianca]
2020-04-11 17:32
#2

Vitt kan också betyda dopet. Ett nytt del av ditt liv,att du liksom avböjt. Betyder att du inte är beredd att ta det steget ännu.

Pololuka
2020-04-12 20:09
#3

@vianca tror du har rätt i detta dopet kan det vara för jag såg alla folk hade vit kläder på sig, de liksom förberedda kanske för. Mig? Kn jag komma tillbaka dit igen? Eller är dom som "bokar" in mig eller se mig att jag är redo?

[Vianca]
2020-04-13 09:03
#4

#3 Jag tror att du fick en hint. Det är alltid en själv som det handlar om, livet består (enligt mig)  av en trappa med många steg. och varje steg är någonting man ska lära sig av innan man tar nästa osv. 
Men rikta inte fokus på det du såg Polouka, det viktigaste och gör ditt bästa här och nu.❤️

Pololuka
2020-04-13 20:18
#5

#4 ok jag ska jag det lugnt och se vad som hände framöver när jag ser dem igen eller nåt annan.. Man fick se vita saker dyka upp framför mig idag hmm blir nu spännande se vad de vill säga mig.

Upp till toppen
Annons: