Annons:
Läst 362 ggr
Dotti
2020-04-03 08:54

Kontakta reinkarnerade själar?

Jag har funderat länge och väl och undrar nu hur ni tänker. Så här tänker jag:

Om t.ex. en släkting till mig går bort kan jag få kontakt med denne från "andra sidan". Samtidigt kan själar reinkarneras. Vad händer då om min släktings själ reinkarnerar till ett fysiskt liv på jorden? Hur kan jag i sådana fall ändå skapa en kontakt? Är det då själen på jorden jag får kontakt med eller finns en del av själen alltid kvar "där uppe"?

Ser fram emot att höra era tankar! 🙂

  • Redigerat 2021-05-14 16:53 av FataMorgana
Annons:
JRSN
2020-04-03 09:44
#1

#0 Enligt mig själv har varje människa ett 'högre jag', en oberoende själ som dock samexisterar med vår egen själ. Denna själ delar vår livsväg men ur ett annorlunda perspektiv. Medan vi som enskilda människor ser livet 'här och nu', ser det högre jaget samma liv, fast simultant (hela livsvägen samtidigt).

Det högre jaget har således en mer permanent existens. Detta gör att man utan problem kan få kontakt med en bortgången anhörig, även om denne reinkarnerat till ett nytt liv på jorden, till en annan dimension eller till en annan planet. Vad gäller metoder att kunna få kontakt med sin anhörig; läs mer här.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

Christina_46
2020-04-03 11:12
#2

Jag har fått samma info som JRSN av mina andliga guider. Så jag tror nog att det är så 🙂

Dotti
2020-04-06 19:05
#3

Tack  så mycket för era svar 🙂

Upp till toppen
Annons: