Annons:
Läst 1437 ggr
GlommyBird
5/3/19, 10:03 AM

Behöver hjälp att tolka spirituella tecken

Hej jag vet inte det här är rätt plats för sådana här diskussioner om ni vet något annat forum där jag kan skriva och fråga det här så får ni gärna dirigera mig dit jag har sett två astrala djurväsen, kanske man kan kalla det. I onsdags mediterade jag och uppnådde ett mycket högre meditativt tillstånd än jag någonsin har upplevt, jag kom till insikt att jag inte är så ren i min själ som jag velat tro. under torsdagen så spenderade jag hela min dag med att reflektera över det här och beslutade för att bjuda in gud i min kropp och hjärta och försökte släppa det mörka som jag uppenbarligen burit inom mig. Då såg jag en korp flyga väldigt lågt förbi mig och landa på en bil bara någon meter ifrån mig den satt där och tittade på mig ett tag och flög sedan iväg jag såg den inte igen. Vanligtvis så skulle jag inte bli oroad av att jag såg en korp för jag vet med säkerhet att korpen är mitt astrala väsen, typ en spirituell guide men idag på fredagen för några timmar sen så såg jag en varg springa över en väg som jag gick på jag var i en stad och vägen var högt trafikerad men bilarna verkade inte reagera på den och när den nådde andra sidan försvann den. Jag har haft deja vu känsla hela dagen och känner en slags varnings känsla i hela kroppen. jag behöver hjälp att tyda vad jag såg då jag inte vet vad vargen vill säga mig eller om att det faktumet att jag såg en korp och en varg har någon betydelse och om min meditation har något med det att göra. Tack för hjälpen

Annons:
JRSN
5/3/19, 9:15 PM
#1

Korpar brukar ofta ses som olycksbådande, som en varning för något. Men sättet din korp uppträdde på pekar snarare mot ett budskap av något slag. Korpen är även förknippad med vishet och klarsynthet. På samma sätt är det med vargen, den sätts ofta i samband med aggressivitet och ondska. Men vargen är även vårdande och en beskyddare av flocken. Sättet vargen uppträdde på pekar mot någon som smidigt rör sig i en farofylld omgivning utan att låta sig påverkas av farorna. Båda 'tecknen' tycks förmedla något positivt; vishet, klarsyn, flexibilitet och självinsikt.

……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
                      Hemsida: www.astromantra.se/

[Hukanson]
5/10/19, 8:01 PM
#2

Kanske du har en inre konflikt mellan den "goda drottningen" och den "onda drottningen" som i filmen om Malificient. Korpar och vargar är ju tecken för Den Mörka Sidan.  Många har sagt att när man börjar meditera så medvetandegör man det inre i det yttre för att kunna ge respons och bearbeta sitt själv. Kanske du har ett val. Om du väljer att se det mörka som bra eller om du söker dig till Ljuset och börjar plugga ACIM. Det är ditt liv. Meditation kan vara jobbigt.

Upp till toppen
Annons: