Annons:
Läst 999 ggr
[11:11]
2018-09-12 11:01

Numerologi

Hej, tänkte bara fråga om det är fler än jag som upplever 11:11 fenomenet?
Jag brukar se 11:11, 12:34, 20:18, 69 och motsatta klockslag som 18:00 hela tiden.

Jag har sett dem i många år och jag har haft mina upp och ner dagar. Ibland så tror jag på dem och ibland så tror jag inte på dem. Men nu på sistone så har jag börjat tro på dem igen. Det började med en dröm. Jag drömde om att jag blev attackerad utav ett gäng ormar i olika färger och storlekar. Sen så såg jag 08:08 som betyder "var försiktig" resten av dagen. Tills jag blev attackerad utav ett gäng i verkligheten.

Annons:
Magi-cat
2018-09-12 11:30
#1

.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Huygens
2018-09-12 14:06
#2

Siffran 11 används i vissa sammanhang av makthavarna. Dock är det vanligare att jag ser siffran 13 eller 33. Siffran 11 kan för makthavarna betyda destruktion eller lögn som destruerar sanning. Nämnt lite på UiF (inlägg) och om siffran 13 och 7 (tråd).

Siffran 11 är även symbol för tvillingtornen på samma sätt som bokstaven A är symbol för pyramiden med dess specialla toppsten.

ÖiF t ex (tråd).

[Hukanson]
2018-09-12 14:50
#3

11:11 du har nog en guide som vill att du är uppmärksam och när karmavågor korsar din väg tänka på att använda situationen till din fördel. Höj dig över vardagstänkande och förstå vad som verkligen är din sanning.

NiklasTyreso
2018-09-13 23:28
#4

Ett biologiskt svar: Vi människor är fantastiskt bra på att se mönster och samband. Stenåldersjägaren såg fåglarnas flygriktning, mönstret, och trodde det fanns ett samband med fågelsjön några km bort vilket gjorde att han hittade bra jaktmarker. Mönstret 11:11 är repeterande och mönstret 12:34 är stigande nummerordning. Men mönstret maste inte ha en särskild betydelse mer än ex andra siffror som anger tid . Vi kan se mönster och felaktigt dra slutsatsen att då måste det finnas ett samband eller en meningsfull bakomliggande orsak, fast det inte alltid finns. Klockan 11:11 är ett lika meningsfullt klockslag som kl 19:53, men 09:53 har inget tilltalande mönster.

[Hukanson]
2018-09-14 13:26
#5

För den som kan tro på att vi människor har kärleksfulla guider som vill att vi ska höja oss över den rent perceptionella/matrialistiska mentaliteten och leva litet iakttagande eftertänksamt medvetna om högre mening och syfte med tillvaron uppstår en förståelse om behovet av kommunikationsmedel och ett sätt att kommunicera med oss är genom drömmar och numerologiska symboler. Sätt dig in i numerologi och lyssna på de videos som förklarar att allt går att förstå matematiskt. Även det gamla Israel gjorde siffror av sitt alfabet och lade stor betydelse vid ordens numerologiska betydelse.

[11:11]
2018-10-10 12:24
#6

Mycket intressanta teorier.
Jag ber om ursäkt för att det har tagit så lång tid för mig att svara tillbaka. Dagen efter att jag skrev det här inlägget så såg jag 9999 och det kändes som om ett kapitel i mitt liv avslutades då. Jag gjorde det som gud ville att jag skulle göra här.. men nu så måste jag gå vidare.. vare sig jag vill det eller inte. Vi får se när eller om jag kommer tillbaka. Bara gud kan avgöra det, tyvärr.

Jag har läst att..
1111 Betyder "vakna upp" och "var uppmärksammad".
(Men i israel så står 1111 för 6666 vilket betyder "kärlek" bl.a.)
123 Betyder att jag är på "rätt väg" eller på "väg uppåt".
69 Betyder "balans".

Motsatta klockslag betyder 6D - det universala medvetna.
Men jag får en känsla av att det har en mycket djupare mening…

Annons:
Upp till toppen
Annons: