Annons:
Läst 979 ggr
ogre79
2018-06-14 17:20

att see genom en dimmig ruta när mina ögon stängs

hej alla ursäkta om mitt stavande blir fel men jag skall försäka förklara så bra jag kan ock kanske nån kan hjälpa mig att förstå ock hjälpa mig att förstå.

ok när jag sloknar mina ögon så ser jag en dimmig ruta över mina ögon av små små stenar so9m formas lite hur som helst har nästan ingen kontrol över den.

sen fårmas det bilder av möbler golv ja typ allt även mäniskor. fick råd utav min psykolog att testa mig fram ock har börjat göra det lite gran.

försäkt att röra andra ruter som formar möblerna ock mäniskorna ock lite lite ljus frän min panna började att illuminera mitt sinne även om mina ögon är helt stängda ok jag såg mitt dimmiga rum 50% mer eller mindre men ocksa såg mäniskor ock även barn i mitt rum.

jag trodde jag hade hittat något eller kommit fram till en ny fynd så dagen efter så gick jag till parken ock försäkte öppna min sinne igen ock see hur parken skulle see ut. min panna börja illuminera som dagen innan men denna gång jag kunde inte see parken istället såg jag visioner utav en strand ett fågel ock allt annat en parken som jag hoppades.

har mer att bäreta men har inget med sinne att göra så om någon kan förklara mig lite om deta jag ser.

ps min psycolog har inte get mig diagnos för jag är för frisk för det

Annons:
unbreakable8
2018-06-14 17:35
#1

En ruta eller fler rutor?

Jag kan se samma sak i några sekunder när jag vaknar på morgonen.   Rutmönster eller virkmönster. en slöja av något slag.  Jag följer tråden och undrar om det är fel på mina ögon eller om det är den andliga slöjan.

ogre79
2018-06-14 17:41
#2

wow så det är typ normalt men jag ser den 24/7

jag ser mäniskor typ än gång trrodde jag var på ett diskotek för att jag såg mäniskor gå ner i vad som såg ut som trappor men kunde inte see bra ock när dessa mäniskor ställer sina huvuden mitt framför mina ögon ja ja inte s¨kull.

jag sover typ med dessa bilder

ogre79
2018-06-14 17:45
#3

angående dina ögon jag tror att dem är ok har provat solens ljus om dem better sig som denna ruta ock det gör den inte.

tror det är mer din hjärna men jag vet heller inte så är här för att see om någon vet mer än mig

unbreakable8
2018-06-14 17:48
#4

#2 Det låter mer som en spontan hallucination vad du beskriver. I vissa få fall är det tredje ögat man ser med som vissa kallar det.  Men då måste det hända också för att bli sant. Man kan få en massa hallucinationer innan man somnar, det är rätt vanligt och inte onormalt.  Men ser du bara en stor ruta eller liten ruta eller fler rutor?

ogre79
2018-06-14 18:42
#5

många ruter 1st den som vanligast finns i mina ögon med dimman som gör att det ser dimmigt ut med små stenar som gör mönster.

 sen kommer det andra som ser som ruta men som har sin egen mönster och vet inte hur många det rör sig om.

ibland ser jag konstiga saker mönster men jag försäker inte bry mig om dem såvida dom inte intreserar mig.

som sagt nuförtiden jar jag testat mig att see vad som ligger bakom dessa mönster ock det var då jag såg ett start ljus från pannan vilket  jag försäkte see om det kom ljus från ögon locket men så var det inte mina ögon lock var riktig stänga det kom inget ljus från dem ock istället från min panna.

alla ruter fick färg ock kunde see mitt rumm till 50% för jag kunde urskilja var min säng med min syn ock var därren ock väggen var. det enda tokiga var att kah såg skepnader utav mäniskor ock i parken jag kunde inte see parken så jag antog att rummen jag såg dagen innan var antingen ett minne som jag kunda urskilja eller ett paralel dimension eftersom jag skulle vara ensam i mitt rum.

hoppas detta hjälper någon

unbreakable8
2018-06-14 19:58
#6

Jag är inte helt säker på att jag förstår allt du skriver men om du får start ljus i pannan så är det nog tredje ögat. Där kan man se saker utan att det behöver vara sant. Hallucinationer.

Annons:
ogre79
2018-06-15 00:15
#7

men det händer bara när jag flyttar eller rör om ruturna annars ser allt dimmigt i svart o blå ljus.

och när du säger hallusinatoner från tredje ögat mennar du att alla som ser med tredje ögat är hallusinationer.

eller finns det sann syn ock falsk syn som hallusinationer.

för jag förstår inte skillnaden

ogre79
2018-06-15 00:22
#8

ock unbreakble8 vad hinner du see.

skulle bara kull  veta vad andra ser

har också börjat skissa allt jag kan

ogre79
2018-06-18 14:40
#9

nu när ingen har sagt något vill jag på peka att jag inte tar drogger ock allt detta började efter att ha börjat meditera.

undrar om meditation ock hallusinationer har någon samband ock om inte 

var snäll ock säg inte att jag hallusinerar för jag gillar inte att bara i samma plan med mäniskor med missbruk 

hela mitt liv har jag varit emot drogger

unbreakable8
2018-08-05 21:50
#10

Jag har själv sett som ett hypnoshjul när jag var liten när jag skulle somna och sen såg jag en tallrik med rykande gröt.. Låter konstigt jag vet. Men troligen är det hjärnan som bearbetar något trauma.  Hjärnan har sina underliga tillvägagångssätt.

[Crystal93]
2018-08-26 21:07
#11

Jag förstår inte vad du menar med dimmiga rutor och så vidare.. men jag hade en gåva när jag var liten som gjorde så att jag kunde titta på televisionen utan att behöva titta på den. 🙂

Upp till toppen
Annons: