Annons:
Läst 936 ggr
Linneanor
2018-05-07 09:42

Sanndröm? Plats från tidigare/kommande liv?

Jag måste dela med mig om en sak o se om andra upplevt liknande. Jag har alltid haft en stark intuition, men på senare år förstått att det har hört ihop med min andliga sida. Har senaste 1,5 åren utvecklat min andliga förmåga och vet att jag kommer att komma mycket längre under mina år på jorden (är 23 år nu). För några månader sen läste jag om drömmar och att varje plats man besöker i en dröm har man varit på eller kommer att vara på. Det kan ha med tidigare/kommande liv att göra om man inte känner igen stället i detta liv osv. Nu till saken. Jag brukar drömma om ställen som jag aldrig varit på, men som känns så otroligt bekanta. De är liksom ”hemma” i drömmen. För några månader sen drömde jag om att jag cyklade på en gångväg. Jag kom till ett bostadsområde, det var som att jag bodde i området och skulle hem. Drömmen var så tydlig o jag har lagt stället på minne efter det. Så…Igår när jag var i ett helt nytt område i en kommun jag aldrig varit i, o gick omkring så var jag plötsligt där…Jag gick på exakt samma gångväg som jag i drömmen cyklat på. Allt var sig likt, backarna, grönskan, husen…jag blev helt paff samtidigt som en varm känsla sköljde över mig 🌸😍 är helt säker på att jag antingen bott där i tidigare liv, eller kommer att göra senare i detta. Kanske både och? Det är min första "sanndröm" och jag bara väntar på alla andra ställen jag kommer vara på som jag redan besökt på i drömmar. 😃 Känner nån igen sig i detta o har andra berättelser som ni vill dela med er av? Snälla skriv!

Annons:
[Mala_]
2018-05-12 14:27
#1

Vilken härlig upplevelse! Lita på din känsla, och vad härligt att få uppleva något sådant. Jag gjorde en tidigare liv regression och såg mig som en liten pojke, runt 9, beskrev mina kläder och visste vilken stad i Holland jag bodde i ( kan inget om geografi, aldrig varit där). Jag sa vilket år det var. Efter googlade vi och försökte hitta info som kunde styrka vad jag sagt. Vi hittade den lilla byn och när vi sökte på tidstypiska kläder för pojkar där kom det upp ett målat motiv på en pojke i precis de kläder jag beskrivit. Samma färger och material. Det var sjukt häftigt. Ingen sanndröm dock :)

Linneanor
2018-05-13 12:40
#2

#1 oj vad häftigt! Jag ryser! Vem var den lilla pojken då? Hur kom det sig att han var med på en bild? Jag har också gjort regression på tidigare liv via meditation, och fick bla upp en scen där en flicka blir bortförd från sin mamma. En bil rullar upp vid huset o tar med flickan till nått slags barnhem. Detta förklarar en del saker, har alltid varit rädd för att bli lämnad o övergiven, mina föräldrar pratar fortfarande om hur harig jag var på det sättet när jag var liten. Har ju aldrig haft en förklaring till varför jag var så, men jag är säker på att detta beteende var en erfarenhet av ett tidigare liv. Skulle vilja veta så mycket mer om mina tidigare liv, det är så sjukt intressant! Jag har försökt googla efter en flicka som bodde i min lägenhet som dog i en bilolycka när hon var 15. Är nästan säker på att det är jag! Jag har alltid känt mig så hemma där o bara vet att jag bott där tidigare. Denna flicka kände min farmor när de var barn, så hon har berättat en del om henne som stämmer in på mig. Hon dog när hon var 15 i en bilolycka, min absolut största skräck. Känns som att jag dött så nångång då jag är oförklarligt rädd för just bilolycka. Finns fler grejer som jag känner kopplar ihop oss två. Det var länge sen jag gjorde en regression nu men jag får kanske ta o göra det snart igen. 😃

[Mala_]
2018-05-13 16:24
#3

Det var inte en bild på pojken utan en bild på hur pojkar var klädda under den tiden. Det var en häftig bekräftelse. Oj, det låter spännande. Jag jobbar med qhht, det är en form utav healing hypnos, När jag träffar mina klienter så går dom ofta tillbaka till tidigare liv, och det är helt fantastiskt att få ta del utav deras berättelser och upplevelser! Och det är vanligt att vi Bär med oss minnen från tidigare liv, oftast som rädslor eller också som fysiska åkommor, så din rädsla för bilolycka kan ju mycket väl vara cellminnen från tidigare erfarenheter.

NiklasTyreso
2018-05-16 23:06
#4

Jag var med om något liknande. På en bilsemester 2003 genom skogar och berg åkte öppnade sig skogen plötsligt och vi åkte igenom det pittoreska nedlagda Godegårds bruk. Jag blev alldeles tagen och sade wow vilket vackert ställe! Jag hade aldrig varit i den bygden och kände inte till bruket där innan ja såg det från bilen men det väckte starka känslor genast och jag berättade om den speciella platsen för folk efter bilresan. 10-11 år senare släktforskare jag och hittade adoptionshandlingen från en av mina förfäder som blev bortadopterad sju dagar gammal 1880. På adoptionshandlingen stöd den biologiska moderns uppväxtort och namnet på torpet hon kom från. Hon var född 1853 och uppvuxen på ett torp 500 meter från Godegårds bruk, det jag fick så starkt intryck av och sade var speciellt när vi åkte förbi på bilsemester mer än 10 år tidigare. Idag vet jag att jag har en hel linje av förfäder därifrån, men det viste jag inte 2003.

[Crystal93]
2018-08-24 10:27
#5

Jag har haft många framtidsdrömmar och visioner men ingen utav dem har slagit in än. 🙂

[11:11]
2018-09-06 11:20
#6

Jag drömde om att en självmordsbombare tänkte detonera här i närhet, så det hoppas jag inte.

Annons:
Upp till toppen
Annons: