Annons:
Läst 1534 ggr
Annasenergihealing
2017-11-29 09:47

Nu kanske det är dags för dig att hitta dig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag har under ett par år utvecklat mitt sätt att jobba genom samtal med energihealing. Vad är det? Och vem behöver det? Energier är det vi människor är gjorda av. Våra tankar känslor och upplevelser har också sina energier. Vi formas genom livet och våra upplevelser. En del saker vi är med om kan vara mycket tyngre och svårare att ta till sig och kunna bearbeta och då kan kroppen skydda oss från känslan genom att lägga undan den tills vi är redo att acceptera, ta emot och transformera den. Att förändra energier som sk sitter fast gör att vi kan bli redo för att lyfta bort locket på gamla känslor som vi påverkas av och se och ocskå släppa dem på en djupare nivå. Känner du att du går på samma nitar eller som om du fastnat och längtar efter nått mer? Vi behöver alla stöd och hjälp ibland att göra en livsförändring och nu kanske du är redo för din. Jag har utbildat mig i coaching och reconnectiv healing. Jag har många års erfarenhet av vägledning och är också intuitiv och medial. Det du ger dig ger ringar på vattnet! Min hemsida heter www.annasenergihealing.se Det går också bra att skicka mejl annasenergihealing@ gmail.com

Annons:
Upp till toppen
Annons: