Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Upplevelser

Clairaudence

2017-09-17 21:48 #0 av: shiba123

Jag har under flera år hört röster strax innan jag ska somna. Har även fått meddelanden från min bortgångne make, och min mormor. Jag har själv först inte alls förstått alla meddelanden, men min mor ansåg dem vara klockrena.
Många avråder ju starkt från detta, men dessa meddelanden är enbart positiva och vid efterforskningar så har allt stämt.  Hur ser ni på detta?

Anmäl
2017-09-17 21:51 #1 av: shiba123

Ursäkta, jag tappade visst en bokstav, så stavningen blev fel. Men ni förstår nog vad jag menar. Glad

Anmäl
2017-09-19 08:37 #2 av: andrachans

Jag gjorde misstaget att få för mig att vilja kunna höra. Men det var nog mitt livs största misstag. Jag var själv nyfiken på vad några förmodat positiva personer kunde tänkas vilja förmedla, men istället dök det upp några väldigt manipulativa figurer. De håller fortfarande på många månader senare och livet har inte blivit sig likt, även om jag tycker att det gradvis går åt rätt håll.

Anmäl
2017-09-20 21:23 #3 av: shiba123

Det är just detta som gör mig tveksam, om det istället kan bli något negativt. Det sägs ju att dessa kommer från astralvärlden, och då tar chansen att utnyttja. Brukar då säga ifrån, och än så länge har det fungerat. Men man bör nog vara försiktig.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.