Annons:
Läst 1613 ggr
Daniel-H
2017-09-09 12:40

Lära känna personer inom den andliga/spirituella världen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Daniel heter jag. Jag har sedan ca 9 månader tillbaka varit i ett väldigt intensivt uppvaknande och känner att jag fått en heldel svar på många frågetecken och kommit en bra bit. Och känner nu att det skulle vara spännande och kul att lära känna andra andligt intresserade personer så jag söker nu efter sådana att dela min resa med samt att få ta del av andras:)

Annons:
Petra palmqvist
2017-09-09 17:38
#1

Hej! Jag är också inne på samma som dig och vill lära känna andra som är intresserade :) skrev precis ett inlägg där jag också sökte andligt intresserade samt kurser att lära sig mer :)

Energimed
2017-09-09 22:19
#2

Hej Jag har skapat en grupp så olika människor som går genom uppvaknandet får utbyta kunskap och experimentera tillsammans. Är ni intresserade kan ni höra av er till mig på www.energimed.se

Daniel-H
2017-09-10 19:12
#3

Hej Petra. Va spännande och kul att du också söker likasinnade:). När påbörjade du din resa?

[VonSpace]
2017-09-23 23:27
#4

Hej hej, har gått i samma tankar om att finna likasinnade..så det var lite kul att detta inlägg dök upp. Synkronicitet ;)

Dimocarpus
2017-09-25 15:10
#5

Nu verkar det som vi blir åtminstone fyra st i denna grupp. Då är frågan, var, hur och när? Jag tycker det är en bra idé för en träff och att alla tar ansvar för att driva träffen.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Michis 08
2017-09-25 21:49
#6

Hmmm! Detta låter intressant … berätta mer :) Är intresserad

Annons:
Daniel-H
2017-09-26 11:12
#7

Hejsan alla. Vad roligt att vi är några stycken som känner för att att ses. Absolut alla behöver lägga sin del i det hela för att det ska bli av. Tänker att vi alla kan föreslå något och känna på allting tillsammans och se vad vi kommer fram till. Jag tänkte föreslå att vi kanske kan börja med en fika på ett lugnt cafe där man kan prata och känna lite på det hela. Hur låter det för er?

Daniel-H
2017-10-03 14:02
#8

Hejsan allihopa. Hur känner ni kring våran träff ? Då det har varit tyst ett tag så vill jag kolla läget och se om vi ska försöka få till någonting som vi pratat om, det skulle vara roligt :)

Dimocarpus
2017-10-03 20:33
#9

Ja, gör en grupp via PM för oss som är intresserade så får de som anmäler sig senare höra av sig till dig som är ansvar för träffen? Vad säger du om det? Kan lägga till de nya senare på något sätt, vad sägs?

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Daniel-H
2017-10-04 16:12
#10

Okej. Men det låter bra känner jag. Vart tänkte du skapa gruppen någonstans? :)

[VonSpace]
2017-10-04 17:34
#11

Hej hej, kan vara lite av en introvert person så har ibland svårt att skriva men blir det inte för långt bort så träffas jag gärna. (Har problem med mina öron som gör att vissa ljud och frekvenser blir för psykiskt påfrestande)

Dimocarpus
2017-10-04 18:48
#12

Fråga admin så kanske de kan hjälpa dig #10. Det borde gå, typ inboka flera eller en "privat" grupp.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Daniel-H
2017-10-05 10:27
#13

Hej igen allihopa. Jag ska vara helt ärlig kring att skapa en grupp här. Känner att det hela är mycket krångligt och känner att det finns smidigare sätt att lösa det hela på så jag tänker såhär att vi kan skapa en Facebook grupp tillsammans istället vad säger ni om det? Så kan vi ju hänvisa till gruppen här från sidan men att allt sker i den.

Annons:
Dimocarpus
2017-10-06 20:41
#14

Förstår att det är enklare med FB men tror du alla har ett konto där? Vi måste tänka, de som inte har FB. Hur når vi de? De som har FB, måste de dela med sig av andra delar av deras privatliv (bilder, inlägg) etc för att vara med i en grupp? Eller kan man skapa en dold grupp där man slipper vara involverad i varandras FB-sida? Jag bara tänker; i moderna tider är man ju säkert på att de flesta använder sociala medier men hur når man de som inte vill? Alla har olika integritet, det måste finnas ett system som funkar för alla tänkte jag…

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

FataMorgana
2017-10-07 14:59
#15

Men varför krånga till det så? Vad behöver ni låsta grupper för och annat krångligt när ni kan bestämma träff här och nu i den här tråden? Det är väl ändå bara dom som är intresserade som anmäler sig som kommer. Det blir bara så krångligt som ni gör det till och det verkar som att ni krånglar till det rejält.

Daniel-H
2017-10-09 08:42
#16

Ja det blev lite rörigt detta hehe. Absolut det går att skapa dolda grupper på Facebook. Men visst är det så att alla kanske inte har Facebook. Själv tycker jag att det kan vara ett bra alternativ. I annat fall så kan vi ju höras här i tråden som redan finns som du sa. Mitt förslag är att vi hörs vidare här i tråden och att vi kan ha telefonkontakt vi som i nuläget är vill styra ihop en träff.. De nya kanske kan höra av sig till någon av oss på telefon? så kan vi pussla ihop allt på så sätt. Jag känner att jag gärna ger ut mitt nummer. Hur känner ni för det? Här får ni mitt 072-2233657 Daniel

Upp till toppen
Annons: