Annons:
Läst 2526 ggr
marcoz
8/3/17, 9:07 PM

Andlig kontakt?

Andlig besök? wow, Jag har besökt andra sidan, Och jag kan säga att man får så oändligt mycket kärlek på andra sidan, när jag somnade en kväll, Så öppnade jag ögonen, fast jag låg och sov, och så öppnade jag en dörr, Och där fick jag vänta, Och helt plötsligt kom min älskade mormor in :-) Jag fick verkligen krama om mig. Gud vilken varm härlig kärleksfull famn :) Nu längtar jag bara dit igen. Kan inte tiden gå fortare så jag får gå och lägga mig. Så för 2 nätter sedan försökte jag sova, och helt plötsligt så fick jag för mig att jag skulle kika under sängen, och då fick jag se vitt rök som smög ut från min säng, och sedan försvinna. :) Blev snopen kan jag allt säga. :)

Jag har knappt nån ord, mina fingrar bara flyger över tagenterna utan att jag kollar. Men igår så såg jag en man som stod och kollade på mig i ett par sekunder innan jag skulle sova. Jag brukar också sjunga och prata rakt i det tomma.

Annons:
Christina_46
8/4/17, 7:26 PM
#1

Tack marcoz för din berättelse. Vad fint 🙂

marcoz
10/24/17, 2:07 PM
#2

Tack själv :) Jag har också fångat upp EVP ljud här i min lägenhet! =)

shiba123
10/24/17, 2:28 PM
#3

Den vita röken känner jag igen, men brukar då se det som molntussar, i takhöjd, som går i sidled. Har fått höra att det bara är damm, men persiennerna har varit neddragna, och det har inte varit någon sol.

marcoz
10/24/17, 4:33 PM
#4

Precis Shiba123, Idag var en personal som är död med i bilen :) Han kom med Interna skämt, Som vi alltid sa när han levde, Dessutom var han som en pappa för mig.

Ghosthunter
12/6/17, 5:29 PM
#5

Ja, de andliga besöken kan vara helt fantastiska. Jag har också haft en del som verkligen har gett stor kärlek. lugn och styrka. EVP röster har jag också spelat in här hemma.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Rosaranarosenstrale
12/21/17, 1:50 PM
#6

Vilka härliga upplevelser! Marcoz jag undrar hur du gör för att spela in evp? Du får gärna svara via meddelande jag har endast tillgång till mobilen och kan tyvärr då inte komma in på din sida och skriva.

Annons:
Upp till toppen
Annons: