Annons:
Läst 1099 ggr
HelgoMupp
8/1/17, 2:00 PM

Upplevt andlig kontakt

Hej alla som läser deta..

Har en lång tid upplevt andlig kontakt men kan inte tolka vad de vill..

De smeker med sina händer för det känns som det är händer..

De tafsar o klappar o pillar på en både här o där..

De skriver bokstäver och olika taken ibland tror jag att de leker sänka skepp eller luffar schack på mig men ibland så kan jag tyda bokstäver o namn och årtal tror jag det är siffror i alla fall..

Har från början varit väldigt skeptisk till det andliga men en tid så är jag övertygad att något finns..

Har känt av andlig kontakt när jag har varit hemma hos några vänner men aldrig berättat vad jag känner eller upplever för dem.

 Jag känner först en kall känsla som ett kalt drag sen känns som att det är någon i min närhet som försöker ta kontakt med mig. Jag upplever händer som tar på en o exempel om jag sitter i en soffa så känns det precis som att någon sätter sig bredvid mig o tar på mitt lår ..

De skriver tecken o bokstäver o hela ord men jag kan inte tyda alla de tecknen de skriver..

Har nu ett halvår försökt att lära mig detta att tyda men jag är nog för trög i skallen..

Har tyvärr upplevt jobbig andlig kontakt som jag inte kunde tro att man skulle kunna uppleva…

De tar på en lite var stans o till o med där man bara vill att min tant tar på en eller man gör själv..

Har haft hjälp med olika medier men jag har aldrig berättat helt o hållet vad man upplever..

Flera har sagt att om en ande försöker ta kontakt är det för att någon vill förmedla något..

Har varit sjuk en lång tid o det kanske har kommit för att trösta ..Jag vet inte..

Har testat med meditation men har inte lyckats..

Testat med att ha medium på besök o även på distans men ingen har lyckats att få det att sluta..

Min närmaste har upplevt några saker - fast jag aldrig har nämnt detta för henne..

Jag har försökt att lära mig att stänga chakran men är kanske för skeptisk för det..

Har haft flera som sägs  säga att de är medium o de har provat att rena mitt hem men det kommer tillbaka efter par timmar..

Det börjar bli riktigt påtagligt nu o det är väldigt jobbigt..

Har någon några tips på hur man kan få bukt på detta

Helgo Mupp

Annons:
danieldavid
8/2/17, 12:09 AM
#1

Fred vare med dig!…

Finns en del andar som i bibeln sägs vara orena.

Men annars går det väl försöka med skaffa sig andliga guider, gissar jag, så väl då dessa andar ger sig till känna så där, så kan det väl kanske eller möjligen vara samma taktik som när man vill ha kontakt med guider.

Att inte ha några relationer alls som mål, gör alltid förvirring och röra av saker och så, bättre att ordna dem som är till positivt och skydd, så utesluts de andra med det. Allt som händer kommer som det gör och allt kan inte behaga en, så man måste följa något bestämt och struktur givande. Då klarnar allt till slut allt mer.

Jag råkade idag kolla in på en sida som jag inte hade ännu ens kommit på hur jag skulle söka rätt på:

http://www.brotherrahman.net/category/djinn/

Den är om andar och andra väsen…

Tipsar den dessutom för att den framstår trovärdig för mig.

Dörren: Sol, vind och vatten, öppna hav och höga berg.

danieldavid
8/2/17, 3:52 AM
#2

Jag talar från vad min erfarenhet visat för min del och vad jag ser är kursen i sak när orena andar kommer i kontakt med en. Ingen vill lida, så mycket bättre veta vad som ska göras för undvika det:

Jag kom fram till efter ha funderat över det redan uppenbara från min erfarenhet störa av orena andar och de tio stora budorden, samt vad jag länkade till.

Andar är gjorda av eld utan rök. Människor är jorda av materian som är jord.

En kroppslig och känslomässig länk till det andliga och gudomliga ligger i hur vi förhåller oss till vår egna kropp och själ. Medans själen är oftast en slumrande eld utan eller kanske med rök (med rök*, just för då kroppen är det naturliga för själen att balanser sig om).

I alla fall till vad jag är säker på. Om man låter axlar armar och ben och händer och fötter och toppen på huvudet få ses som något som når till bli till ljus/eld för vara porten till det andliga, så kommer man för balansens skull se den övriga kroppen som materiens jord. När man håller sig med uppleva verka leva livet så, så kommer man balansera bort orena andar medans man gärna även bekantar sig med se de tio stora budorden gestaltas via huruvida det är fred eller liv som är respekten.

Medans första budordet är det rena enda freden av de samtliga, så är att hedra sina föräldrar (det femte) eller det sjätte (att inte döda, men skydda och leva och låta leva) är vad som är livets respekt om materiens jord som gestaltas i det jag nämnde om kroppen.

Egentligen är det om vad som är en trädgård: som staket, grind, bänk, bord, gången som är de övriga delarna som alla utom för gången är ändå värda låta stå för ljuset/elden av det andliga och gudomliga, så som de står i förbindelse med budorden.

Sammanfattningsvis är både trädgård och kropp delaktiga i gestalta budorden.

Den enda del som jag funderar på som kan ha en ljus/(uppstigande till andligt) punkt vid sig. Är den högra sidan om de nedre revbena, så som skapelse berättelsen om hur Eva blev till från ett av Adams revben (oavsett detaljerna om den saken var, så att "skapa"/vidarebefodra det kroppsliga av en människa, vilket är mycket avancerat även med DNA-teknik, så det är inte ur det jag motiverar vilken sida det är frågan om).

……….

Dörren: Sol, vind och vatten, öppna hav och höga berg.

danieldavid
8/2/17, 3:56 AM
#3

2# Så en del förvirrande signaler kan även vara annat än de typ ovanor som andar kan, orenheten är en fråga om att de binder sig till det fysiska som inte är sunt.

Dörren: Sol, vind och vatten, öppna hav och höga berg.

danieldavid
8/2/17, 5:47 AM
#4

glömde visst, testade använda det nyss:

Och förstås auran, kan man låta lysa upp i översinnligt ljus. Medans man kan låta det materiella jordnära vara möjligen fylligt brun och stadig o.s.v.

Dörren: Sol, vind och vatten, öppna hav och höga berg.

Hunabku
8/2/17, 10:33 AM
#5

Bränn svavel 9 dagar i rad och se om det går bort.  …Men bränn inga andra rökelser under dessa dagar, bara svavel, Det bör brännas i hela ditt hem. Använd en liten kastrull bara för detta ändamål och gå runt med den och det brinnande svavlet i alla rum. Om du häller svavel i kastrullen och ställer den på spisen så kommer den tända sig av sig själv efter ett tag. Ångorna är starka men inte farliga. Prova detta först, om det ändå fortsätter så hör av dig.

danieldavid
8/2/17, 1:08 PM
#6

BÄSTA BÖRJAN att pröva vore: 

Men i enklaste lag, så är det bara att se de saker som är i trädgården som bänkar/stolar och bord och stacket och grind som något som har ljus, medans gången är jordisk, medans man läser upp de 1:a 2:a 3:e 4:e budorden med ljus, och de de övriga som något brunt jordigt ihop med se sin egna kropp anta den energin också.

Fader vår kan också tilläggas därpå. Det blir mer balanserat och öppnar inte upp för störande andeaktiviteter.

Om man läser det från hjärtat och med känsla, så blir det mest effekt, så…

Dörren: Sol, vind och vatten, öppna hav och höga berg.

Annons:
danieldavid
8/2/17, 1:17 PM
#7

Jag inser nu efter funderat på samtligt jag gått igenom, så:

Det som sas vid #6 stämmer bättre för enkelhets skull.

Det är en frågan om det jordiska gentemot bli med balans till det andliga. Orden har mer effekt, än bara fysiska åtgärder för sig. Man måste inte ha en egen trädgård ens i fysisk mening.

Det var allt. Och mer till freden och livet om respekt för det som kommer med kontakt till det andliga.

Dörren: Sol, vind och vatten, öppna hav och höga berg.

danieldavid
8/2/17, 2:26 PM
#8

#7 Samt korstecknet (toppen av huvudet ihop med alltså högra axeln och vänstra axeln) och andningen (som i sig låter som ordet andligt), det kan man se som vara ett ljus, om man så vill pröva att inte direkt konsultera en fysisk trädgård. Guds namn ses som nåt så viktigt som själva andningens ny friska luft. Gud Den Mest Hög, Gud Den Allsmäktige, Allsmäktige Gud.

Dörren: Sol, vind och vatten, öppna hav och höga berg.

Upp till toppen
Annons: