Annons:
Läst 1145 ggr
Paranormal87
2017-07-29 17:57

andar/demoner????

Hej jag är bara tvungen att skriva av mig,.  Har gått med detta i många år utan att berätta för nån,. När jag var liten bodde jag och pappa ensam i hans hus. På kvällarna så satt min pappa brevid mig varge natt tills jag somnade. Jag vaknade 1.-2 timmar varge natt efter att jag somnat i min säng. Jag går ut från dörren på övervåningen och smyger mig ut i hallen och närmar mig trappan ner till undervåningen. jag känner en konstant räddsla för att gå ut från mitt rum.  precis när jag ska ta första steget ner från trappan så hör jag hur någon eller något. Ropar efter mig och jagar mig ner för trappen ibland klarade jag mig ända ner och till min pappas famn. Men det fanns tillfällen då jag blev fysiskt rörd av en ande/demon  jag kände riktigt hur den grabbade tag om min arm och slet upp mig på övervåningen och kastade in mig i rummet igen. jag såg silueten av andarna/demonerna   jag funderar fortfarande på vad det hade kunnat vara,.  nån som har nåt bra svar?

Annons:
Hugohugo
2017-07-30 13:07
#1

Den entiteten som du mötte hade kanske nåt ärende till dig, möjligen en välsignelse eller ett meddelande, om du hade stannat och pratat hade du nog fått svar på tal.

 När man känner rädsla, så kan vara säker på att det man säger i den känslan kommer vara underlättad att bli kommunicerat. Rädsla och språk hänger ihop, så antagligen kunde du kunnat få en förklaring om du frågat om en. 

Det var dessutom en stark och mäktig entitet, gissar det var en ande. Då den kunde ta tag i dig och dra dig upp för trappan.

Bara för det hela var burdust med att dra upp dig till rummet, så kan det ändå varit välvilligt inställt. Fred kan ha tuffa tag också.

Om inte den gjorde nått mer, så var det för du inte tog initiativet att interagera med den. Och den tycks tålmodigt återkommit till besöka dig för vänta på du skulle välja möta den.

Men vad hände då du väl var tillbaka på ditt rum? Jag tycker mig att den inte var ute efter skada dig, då hade den väl redan gjort det.

Creating be with you!!! See a seed enough of times each, for often return to in a long long period, will learn you how better to learn the more importent. http://www.theessenes.co.uk/see-us RELIGIONENS MYSTERIER.

Upp till toppen
Annons: