Annons:
Läst 1300 ggr
HelgoMupp
7/19/17, 10:00 PM

Andlig Kontakt

Hej jag har en fråga som jag inte vet om man kan skriva här..

Måste ursäkta mig på en gång  stavar som en kratta hoppas ni kan läsa detta…

Är jag på väg att bli galen eller Psykisk sjuk…

Jag trodde inte riktigt på detta förut. Men nu är jag övertygad att något finns men jag vet inte vad…

Jag är inget Medial eller vad det kallas..

Jag upplever saker som att jag har så kallat besök ( Andar eller vad det är ) hos mig varje dag o till o med där man inte vill att de skall vara…

Wc, Duschen, Sängen. .bland annat..

Detta har pågått i flera år men nu vet jag inte var jag skall vända mig..

Jag ser ingen men jag hör hur det tar o stryker med en handen.. Har spelat in o bett andra lyssna o de hör oxså att det är någon som stryker med något mot exempel byxbenet..

har känt av händer men det känns som de har plasthandskar på sig - Kallt men ändå med en varm skänsla..

I bland rätt otäcka upplevelser…

Många konstiga drömmar om sådan man inte trodde att man kunde uppleva..

Många konstiga saker inträffar som jag inte kan beskriva riktigt..

O en del tror inte på vad jag upplever o det jag säger

Exempel väldiga konstiga problem med datorer telefoner o andra elektronisk utrustning..

Otur på något konstigt sätt…

Jag varken Dricker eller Röker.. Inga Mediciner eller andra hallucinerade droger.

Jag har Inga psykiska sjukdomar varken jag eller mina släktingar.. Har forskat i detta .

Nu till problemet jag har..

Exempel:

Jag känner av någon som att de tafsar o tar på en och skriver saker på en.

Olika teken som cirklar kors o andra saker som jag inte kan tyda..

Har till o med fått svar när jag har frågat saker genom att de drar med ett finger o svarar - jag eller nej på frågorna som jag har stält.

De har skrivit namn och nummer exemler Olle 1986..

de har bokstaverat på exempel på mitt ben o jag har frågat Exempel är det ett E o de har svarat med strykningar på benet exempel två för  Ja o tre för nej.

Har haft kontakt med flertal som kallas sig Medier..

O har haft dem hemma hos mig o även på distans..

Par av dem ( Medierna) Har känt av liknande upplevelser men inte riktigt på detta sättet som jag upplever det.

Par av dem såg saker som jag har drömt om..

En beskrev det så detaljera så jag blev rädd…

Har testat att meditera men jag fattar nog inte hur man gör…

Läst olika forum o försökt med detta Rening och några har försökt rena mitt hem..

Havfsalt o bergs Kristaller..

Testat att Kanalisering eller vad det heter. men fattar inte hur mans kall göra det där Till omed med stänga o öppna chakran men det fungerar inte

Men det problemet återkommer lik förbannat…

Får en känsla att Anden är med mig överallt ungefär som en jävla ryggsäck..

Tyvärr har jag dålig ekonomi så jag har inte råd att betala 1200 kr i timmen på någon

Så hur skall skall man göra för att bli av med detta (Problem)..

En Psykolog skulle nog se till o låsa in mig o ge mig massa konstiga tabletter…..

En vilse HelgoMupp..

Bara ett utryck som kallar på mig själv..

Helgo Mupp

Annons:
Valkyrija
7/19/17, 10:08 PM
#1

Bergkristall är en väldigt andlig sten sa en skulle jag inte använda för att blockera. Säg vänligt men bestämt rakt ut: Jag vill att du ger dig av. Jag vill inte att du är här". Du kan ocksa testa att fraga rakt ut vad anden vill och se om du far svar. Rena ditt hem med salvia är ocksa ett bra sätt!

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

2Sirius
7/19/17, 11:27 PM
#2

Kan ju säga, att du är INTE tokig, och det är inte jag heller… Men har liknande besvär som du, har provat det mesta jag kan komma på. Om du känner för det, så får du gärna skriva till mig, inte kanske för att jag kan hjälpa dig, men vi kan prata om något gemensamt. Det har skrivits på skinet och på kläder, som för dig, tecken, mönster, siffror och bokstäver. Det har till och med förekommit personliga aktiviteter, vilket blivit intensivare ju mer jag försökt att mota det. "Energifält" som jag känt av, där fungerar inte plattan riktigt, flyttar jag den utanför, så funkar den. "Otur på något konstigt sätt…" samma här. Har försökt bränna salvia, det hjälpte lite i början, men det ska vara VIT Salvia, vet inte om det var det jag hade. Om den är väldigt intensiv på en punkt/område på kroppen, prova med roll-on eller annan parfym/stark doft, så flyttar den sig…. Gör De i alla fall på mig. Hoppas att någon kan hjälpa dig, känner så väl igen att något är med en hela tiden.

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

HelgoMupp
7/20/17, 8:56 AM
#3

Tack #1 av: Alyssa för tipsen.. Jag har Provat några av de sakerna du skrev förutom Vit Salvia.. Det skall inskaffas..

Tack  #2 av: 2Sirius  Jag har också upplevt kraftigare aktiviteter på vissa ställen när jag blir rent förbannad..Jag skall införskaffa vit Salvia o testa det med..

Tyvärr så har jag upplevt mycket mer en det jag har beskrivit i inlägget men jag ville se om det var flera som har upplevt liknande saker o hoppas på att någon har ett bra alternativ på hur man skall få detta att upphöra eller av ta…

En vilse HelgoMupp..

Bara ett utryck som kallar på mig själv..

Helgo Mupp

2Sirius
7/20/17, 11:45 AM
#4

Finns mer att nämna för mig också, men det kan jag inte ta här. När det började sökte jag också mycket, men hittade få liknande upplevelser, men tänkte jag kan inte vara ensam om det. Tänkte om vi delar våra erfarenheter med varandra, så kanske vi kan komma fram till en lösning tillsamans, kanske utesluta vissa saker… Har du Tex upplevt: * extrema muskelryckningar, där du upplever att en ande är, eller neurotiska mindre darrningar? * som att någon hänger i kläderna, ben, rygg eller på axeln.. * att någon rör sig i sängkläder/madrass? Roligt att veta att man inte är ensam om det, och framför allt att du INTE, har psykiska besvär, eller använt medicin för det. Har själv fått höra många gånger, "tror du inte att det är medicinerna som gör det?" Nej, de har gett mig "ökad känslighet", så att jag känner av det tydligare, kanske också lyckas öppna upp det mediala centret i kroppen så att de, lättare får kontakt. När jag berättade om mina upplevelser för hon som hade hand om medicineringen, som inte trodde på någon form av andlig dimmention, så var "ökad känslighet" det första hon nämnde. Sen dess har jag funderat på, "ökad känslighet, för vad?"

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

danieldavid
7/22/17, 5:08 PM
#5

Låter mycket intressant höra nån beskriva flera saker om nåt de upplever. Om just en del så är det mycket likt vad jag kom att uppleva. 

Däremot har de aldrig ritat kryss eller cirklar på mig. Men jag försökte göra det på mig själv dock, men inget svar tillbaka.

Men långt värre tycker jag vissa saker varit angåend liknande förnimmelser.

Har typ varit ett jävla upptrappande av sånt dessa väsen eller entiteter fått för sig…

Jag undrar om det beror på om man är ensamare så attraherar man mer andligt socialt liv, sen om man kan eller inte kan vara artig mot varandra andarna och jag är då upp till bägge att ta fasta på och ändra.

Alla gör misstag och man förstår saker från olika mängd av förståelse…

Jag har inte gett upp pröva vedertagna metoder utöver de som nämnts i denna tråd.

Kanske vänder allt snart om en vecka. Jag har gjort en hel del studier på egen hand. Men jag har hela tiden sen början för flera år sen då det började rejält, inte liksom hängt med på vad allt är frågan om, varför jag? Varifrån kommer detta?

Sånt har jag frågat mig själv.

Dörren: Sol, vind och vatten, öppna hav och höga berg.

Hugohugo
7/22/17, 5:23 PM
#6

En liten respons vore nämna såna tankar som:

"Exact or quite The Human Rights are told. I coming think, some polite phrases on this one are:

Hi. My name is . Your name is? We thanks for this chance we not maid, right? I thanks you for the best safest about respect is here as work (ten great commandments to be seen and later understood) on this chance in and on life, right?

Your message comes by let you serve your purpose, but as I asked about your agenda in the beginning, so for explain it. Then more messages are welcomed else you outside and better stay away. All are not kind in goodness that could cross ones way, but these wich maek contact and bring it to like involve yourself in anything they may harm you even more if you not agree or understand what comming, all must be in faire trust."

Creating be with you!!! See a seed enough of times each, for often return to in a long long period, will learn you how better to learn the more importent. http://www.theessenes.co.uk/see-us RELIGIONENS MYSTERIER.

Annons:
HelgoMupp
7/23/17, 11:08 AM
#7

Hej danieldavid..Intresant tanke..

Klistrat in ett utlägg som jag skrev i ett annat forum för ett tag sen….

Det Otroligaste med detta fenomenet jag upplevt är att jag inte är ensam som har upplevt detta i min närhet..Fast jag inte har sagt eller berättat något för dessa som har varit hemma hos mig..
Så hur kan jag göra för att finna något svar i detta.. när jag hade en Psykolog på besök som blev skraj när den var hemma hos mig o upplevde något hemma hos mig Och när jag frågade så kan eller vill inte Psykologen säga något..Något med att Ne Du har Järnspöken..
Har haft kontakt med flertal medier och de har inte lyckats att få bort det..
Flertal av dem har beskrivit det så detaljerat att jag undrar har de haft en kamera eller spionutrustning i mitt hem innan de kom till mig..
De har renat mitt hem men ej lyckats..
Testat med Salt o Kristaller..Skall testa med vit salvia..
Själv är jag skeptisk o tror ofta att det är Psykologiska förklaringar men ändå blir jag väldigt kluven i detta fall..
Det skrämmer mig att det verkligen finns något som vi inte kan riktigt förklara..
Vill verkligen få hjälp i detta..
Så man kanske kan få sova hela nätter - som tyvärr inte jag har gjort på 4 år..

" Psykologen är en gammal bekant "

Mvh.Helgo Mupp

Helgo Mupp

Dimocarpus
7/23/17, 12:07 PM
#8

Du är ju otroligt öppen. Du behöver lära dig att "stänga" kanalen. Förstår inte varför du inte fått hjälp med det. Ta det lugnt, det är inget konstigt. Vi är ju så mycket mer än en fysisk kropp. 

Det du fått är information från andevärlden, antagligen bor du i ett område där det sker mycket aktiviteter. Har du kollat upp historia i det området du bor i? Det kan hända att många av dina grannar känner liknande fenomen. Kolla upp historia.

Du verkar ha väldigt tydlig kontakt med de. Säg till andarna att du behöver vila, berätta var dina gränser går rakt av. Om du är rädd vilket jag förstår, tänk så här. det är f.d. fysiska människor som har lämnat jordelivet och de vill ha hjälp på något sätt. Tur i oturen har du en känslig kanal för sånt samt bor du förmodligen i ett sådant område där aktiviteter sker konstant, många själar (f.d. fysiska individer) alltså. Berätta tydligt var dina gränser går, så som de vore fysiska människor, så kanske du inte känner rädslan lika starkt.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

HelgoMupp
7/26/17, 2:51 PM
#9

En fortsättning på problemet jag har..

Då var man på hemma planen igen.

Trodde i min livliga fantasi att jag åkte från mitt besök som jag har..

Men icke sa Nicke - det följde med mig o trakasserade mig på olika sätt..

Den kändes som det hängde i mitt byxbenet var jag en gick och klappa mig då o då.

Ett tillfälle så viste jag inte riktigt hur jag skulle agera men höll masken..

Jag stor o pratade med en o han hojtade till o sa..

Oj jag tyckte att du hade en bakom dig..

Men det fans ju ingen där.. han skrattade till o sa det måste vara värmen…

Så jag har upptäckt nu att det följer mig var jag än är..

Ibland känns det som att jag blir av med det i några minuter sen sätter den sig intill mig …

Jag känner som att det är någon som sätter sig.. Hur man skall uttrycka det på.

En rolig sak om man kan säga så—Det  verkar vist inte bara jag som upplever detta fenomen men många vågar inte berätta utan att de skall få en idiot stämpel..

Jag hoppas på att någon mer i detta Forum skall ge sig till känna så kanske det finns någon här ute som har ett bra svar på hur man kan få bort det eller få det lugnare i alla fall..

Jag har Pratat med en som skall komma hem o rena mitt hem Med Vit Salvia om nu det fungerar.. Jag hoppas det i alla fall o Tror..

Med vänlig hälsning HelgoMupp

Helgo Mupp

2Sirius
7/26/17, 5:03 PM
#10

Samma här… Följer mig vart jag än går, stundomsinnat borta… Hänger i byxorna, Pillar mellan benen… Hänger på ryggen, sitter på axeln. Med de snart året som jag dragits med det/dem (för jag misstänker att det kan finnas fler), så har jag ju längre tiden har gått, blivit övertygad om att det inte är inbillning. Då jag kände det starkare och tydligare efter att ha använt en medicin, så har många jag mött, envisats med att tro, "är det inte medicinen som gör att du inbillar dig?". Då TS inte använt någon sådan medicin, ska de då fortsätta envisas med att tro, att vissa föds med "missbildningar", som är likvärdiga som medicinens biverkningar…. Nä, det håller inte, då hade TS upplevt det hela sitt liv… Jag har ju känt mig lite tvingad att berätta om det på jobbet, (montering, stående vid ett bord på en industri), bara för att de inte ska tro att jag är än lustigare än vad de möjligen tycker innan. Jag menar det ser säkert lite lustigt ut när man står och trampar, stampar, sparkar med benen och borstar av låren med handen stup i ett. Att ta roll-on eller parfym på benen har motat, och lindrat besvären ibland. Jag har också fått prova medicin mot Schizofreni, (inte för att jag misstänks ha det, utan för att "Aripiprasol" även används vid behandling av Bi-polär sjukdom, som de tror jag kan ha, och för att dämpa mina upplevelser…)den tog ner känsligheten något, men jag upplever ändå besvären… Då det var som värst! När jag hade 70 MG Elvanse, ADHD-läkemedel… Särskilt en kväll… Jag låg mitt i en dubbelsäng, hade släckt ner och skulle sova, bara en stereo som lyste lite med blått ljus. Jag kunde inte se något, men jag kände av att det rörde sig runt mig, främst i täcket, men även i kudde och madrass. Någon låg på kudden till vänster om huvudet, någon på vänter sida lite längre bort mot väggen, någon slickade mig som en hund på vänster ben, någon låg mellan benen och någon låg på magen… Har provat bränna Salvia, vet dock inte om det var Vit, vilket det ska vara, det hjälpte lite för stunden, men man kan inte ha rummet rökfyllt hela tiden… Vitsen med Salvia, Roll-on eller parfym är att andar inte tycker om vissa starka dofter. Precis som TS nämner, så låter det galet, och de som inte upplevt det själv har ju än svårare att tro på en, det blir också pinsamt om man ska nämna att de som man inte kan fånga på bild är sexuellt intresserade… Om någon vill prata mer enskilt om detta, så går det bra att skicka pm ☺

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Dimocarpus
7/26/17, 7:25 PM
#11

Vad ska salvian göra? Det funkar inte så. Det krävs kommunikation, respekt och en jävla massa kärlek till att få de över.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

danieldavid
7/29/17, 5:15 PM
#12

#5

Som en fortsättning på framföra vad jag först idag fått klart att formulera mig om, all förståelse är inte bara ord, lol…

Jag tänkte att jag testade för andra gången läsa en text som bön, det fungerade medans jag höll på, men för övrigt är läsning mer effektiv då man kan det utantill. Annars är det värt att låta röra på sig och inte slappna av för mycket under dagen, så gott man kan är det bra låta blicken vila från fokusera på texten och låta blicken fritt se sig runt i rummet man är, fritt rör armar och ben och använda de muskler som stabiliserar bålen. 

Att fokusera på vad som är din kropp som mest fysiskt på sådant vis i antingen den ena eller andra riktningen, så som jag listade sakerna. Det kan få en fokusera på komma åt sin auras livsfält och säga till sig själv att avgränsa sig. Det är som att du har en bubbla, som kan stänga sina gränser i koppling till sin livsformation och dina känslor av glädje och sorg. Fokusera dessutom på höger axel också får röra på sig, samt att halsen där talet finns kommer med, medans du fokuserar på att du sitter i famnen på din egna livsbubblas stängda filtrerande funktion.

Andar är även till viss mån verksamma i det som är livets domän, samt den spirituella domänen, vissa andar är även gudomliga och fungerar som ombud till änglar.

Dörren: Sol, vind och vatten, öppna hav och höga berg.

danieldavid
7/29/17, 5:23 PM
#13

#12

Den spirituella domänen, är det som talas om vara den astrala nivån. Där UKU kan ske. 

Ordets makt är större där, medans livets känslor blir mindre verksamma. Därför är bönen va som kan avskärma en i den mån av att dessa andar är andliga. Just för de är andar gör att de reagerar mer på ord än vad det fysiska och livet har att komma med, det är liksom mer verksamhet förankrat i det "andliga"/astrala. Än om allt andligt inte är astralt, så är dess påtagliga missförstådda eller vilsna eller oartiga andar just mest lätt uppleva som något som finns i det astrala.

Dörren: Sol, vind och vatten, öppna hav och höga berg.

Annons:
Hugohugo
7/29/17, 6:43 PM
#14

#13

Böner om låta de högre makterna sköta jobbet (via att du ber dem), är inte lika effektivt som om du själv tar ansvar göra något. Men vi kan inte alltid göra allt själv. Allt med ett eller ett med allt, så ber man för det man inte klarar eller kan. Finns alltid något vi inte kommer kunna, nu och i evigheten.

Använd det tunnade namnet "YHWH", det är för det gudomliga namn som inte går att säga på Gud, vi är ju trots allt profana med himlen inom oss, Gud Inombords. Att använda det är respekt. Och använd namnet All Allsmäktiga Gudande, det är en ande som inte stör en på såna oartiga vis, en medlare åt Gud Den Allsmäktige, medans man som människa är sysselsatt med det profana (vilket vi allra mesta är, utom vissa undantag åt det gudomliga).

Det andliga är ändå alltjämnt värt att vara van att vända sig till, samt att Be till Gud Den Allsmäktige, och läsa Fader vår bönen. 

För övrigt är det även bra uttala Fader vår bönen om man vill önska sig något (upprepa önskan minst tre gånger, med helst samma ord varje gång).

Creating be with you!!! See a seed enough of times each, for often return to in a long long period, will learn you how better to learn the more importent. http://www.theessenes.co.uk/see-us RELIGIONENS MYSTERIER.

danieldavid
7/30/17, 12:49 PM
#15

#12 Annars om man vill bara sätta ord på det huvudsakliga i  det jag sa där. Och be det Högre om göra det åt en, eller göra övningen och tillägga med orden som bönen har, så får man också effekt. Kan vara knepigt röra på sig lika mycket alltjämnt och hinna med det, skulle jag gissa, därför räcker det med använda orden under tillräckligt lång tid eller med rätt känsla.

Dessutom kan alltid lägga till att man läser (eller säger den i tanken) ihop med att man tillägger uttala önskan om att dessa andliga entiteter ska komma till ro och fred och inte störa en mera och för att man ska bli upplyst om vad som löser situationen (om det nu bara är be att Högre Makter kommer tillmötes och hjälper en, eller om man även själv kan göra något eller något mer än delvis).

Så var bönen jag tänkte på det följande: 

"Med mycket tacksamhet tackar jag Dig YaHWeH, min Gud och min Gud av mina förfäder.

Låt vi komma från freden, låt jag göra att Guds makt omger mig i positivitet, och även därpå ge motstånd. Hjälp mig med det jag inte klarar, för det balanserade och det bättres skull.

Om jag är attackerad från alla sidor, kommer Du att rädda mig oskadd från striden.

Du har alltid härskat,  och Du kommer höra mig.

Du kommer besegra fienderna för de vill inte vända och dyrka Dig.

Låt ett tusental slå läger vid din sida, och en myriad vid din högra hand; men till dig kommer de inte närma sig. Du kommer knappt kisa med ögonen och du kommer se vedergällningen av ondskan.

Lägg din börda på Hans högra axel, och Han kommer att ta omhand om dig, du gör så vad du kan för att vara rättfärdig. Han kommer aldrig låta en rättfärdig att snubbla. Han räddar oss när vi inte klarar det, eftersom du försöker ihärdigt lyda Hans lag.

Välsignad, är YaHWeH med dagen; Välsignad är YaHWeH med natten, Välsignad är YaHWeH när vi återvänder; välsignad är YaHWeH när vi stiger upp.

Be Gud vaka över våra behov, i nödens stund, så väl som då i överflödets tider, för i världen kommer vår heliga bröd och heliga dryck från vad som är utöver vårt egna köttslighet. Så väl är själen inför Guds själsmat och själsdryck.

Så folket tog sin deg före jästen blev tillagd, och bar den på deras axlar, den blev knådad genom ha blivit insvept i kläder.

Va tyst, O allt köttsligt, inför Herren: för Han är rest upp ut från Sin heliga boning.

Förutom för matens skull, så är det så att halsen har talets ledning. Den följer andetagen oavsett om talet utformas eller munnen är stängd.

Välsignad är Du YaHWeH, min Gud, Kung av Universum. Vem vilken utdelar snällhet, för den chans vi Har och utan Han skulle vi upphöra ha form, bli uppsluckade i Gud Den Allsmäktiges energi, utbytta mot Hans fred.

I Himlen är vår Fader, vår Kung av Universum som sitter på Sin tron överallt och mitt ibland Sitt oändliga Rikes vidder.

Inom oss är Gud, så himlen kan komma oss nära medans vi i överlag är profana, samt det världen behöver är vad Gud kallar oss till handling för. Be men gör allt vad som är i din makt, så kommer nåt finnas kvar att förlåta, men freden kommer desto mer spridas och härska.

Fader vår Du som är i Himlen. Helgat är Ditt Namn. Tillkomme Ditt Rike. Ske Din Vilja på Jorden, så som i Himlen. Ge oss vårt dagliga Heliga Bröd och Heliga Dryck. Förlåt oss våra skulder, liksom vi ska förlåta dem som står i skuld till oss, för då vi vill andra ska förlåta våra skulder. Fräls oss ifrån det onda. Ditt är Riket, Makten och Äran, i Evighet.

Amen"

Önskan kan framföras vid slutet och upprepas tre till tio gånger, med gärna samma ord varje gång.

Dessutom om man vill önska något i samband med läsa detta, kan man böra det hela med säga något typ som: Gud Den Allsmäktige, min Himelska Fader, hjälp mig med……………..(och säg önskan en gång, sen läs vidare resten av texten).

PS: Jag prövar detta för tillfället i alla fall.

Dörren: Sol, vind och vatten, öppna hav och höga berg.

danieldavid
7/30/17, 12:52 PM
#16

#14 Jag tar det i beaktande, för ordna det sista jag kommit fram till. Tack.

PS: Jag känner mig lite delad ibland.

Dörren: Sol, vind och vatten, öppna hav och höga berg.

danieldavid
8/2/17, 1:19 PM
#17

BÄSTA BÖRJAN att pröva vore: 

Men i enklaste lag, så är det bara att se de saker som är i trädgården som bänkar/stolar och bord och stacket och grind som något som har ljus, medans gången är jordisk, medans man läser upp de 1:a 2:a 3:e 4:e budorden med ljus, och de de övriga som något brunt jordigt ihop med se sin egna kropp anta den energin också.

Fader vår kan också tilläggas därpå. Det blir mer balanserat och öppnar inte upp för störande andeaktiviteter.

Om man läser det från hjärtat och med känsla, så blir det mest effekt, så…

….

Jag inser nu efter funderat på samtligt jag gått igenom, så:

Det som sas härvid stämmer bättre för enkelhets skull.

Det är en frågan om det jordiska gentemot bli med balans till det andliga. Orden har mer effekt, än bara fysiska åtgärder för sig. Man måste inte ha en egen trädgård ens i fysisk mening.

Det var allt. Och mer till freden och livet om respekt för det som kommer med kontakt till det andliga.

Dörren: Sol, vind och vatten, öppna hav och höga berg.

danieldavid
8/2/17, 2:25 PM
#18

#17 Samt korstecknet (toppen av huvudet ihop med alltså högra axeln och vänstra axeln) och andningen (som i sig låter som ordet andligt), det kan man se som vara ett ljus, om man så vill pröva att inte direkt konsultera en fysisk trädgård. Guds namn ses som nåt så viktigt som själva andningens ny friska luft. Gud Den Mest Hög, Gud Den Allsmäktige, Allsmäktige Gud.

Dörren: Sol, vind och vatten, öppna hav och höga berg.

Upp till toppen
Annons: