Annons:
Läst 1341 ggr
SilverRosen
4/28/17, 1:38 PM

Vilka Chakran är i balans?

Jag har läst en del om chakran, men det finns så oändligt mycket mer kunskap att skaffa sig.

Min undran är hur man enklast får reda på vilka chakran som är i balans och vilka man skulle behöva jobba med dem som är överaktiva eller underaktiva/blockerade?

Annons:
[Vianca]
4/28/17, 6:11 PM
#1

Det kommer du att lära känna av själv under resans gång. Vilken/vilket chakra som man behöver jobba med.  
Det är som att lära känna sig själv på djupet. ju mer du arbetar med chakra, desto mer lär du känna av vad som behövs.
Ja det finns en hel del kunskap att ta in.Men börja med dig själv, så gjorde jag iaf.

Annasenergihealing
4/30/17, 11:13 AM
#2

Hej när jag gör en balansering av kroppen är det de 7 chakran som känns tydligast och de som behöver mest ger en viss resonans i mig. Man kan lätt gå igenom chakra för chakra, börja med hjärtchakrat och håll över hjärtat. Ge det din tillåtelse att släppa all gammal energi och ta in värme ljus och kärlek. Ta sen magen och solarplexus och gör samma sak. Att ta en stund och vara kärleksfull till sig själv är fint och läker i sig relationen till dig själv. Jag jobbar med healing och chakrabalansering och coachning och du får gärna höra av dig om du vill , lycka till Annasenergihealing.se

FataMorgana
5/5/17, 11:16 AM
#3

Har du läst den här tråden? Där diskuterar vi lite kring det här med chakraarbete.

http://andligutveckling.ifokus.se/discussions/58ca8494ce12c476ea0042a4-tredje-ogat-anja-kundallini?discussions-1

SilverRosen
5/5/17, 11:27 AM
#4

#3 Stort tack, ska läsa den!

Upp till toppen
Annons: