Annons:
Läst 853 ggr
Ingeteko
4/22/17, 9:45 PM

Hjälp ?!

Jag vet inte om detta har hamnat under rätt rubrik eller rätt site… Min dotter som närmar sig tonåren har under senaste året börjat prata med mig, pappan, om att hon "ser" /"känner av" andar? Eller något. Hon bor växelvis hos mig och hos sin mamma. Hos mig äŕ det inga problem men det är hos hennes mamma som det är problem, där finns det en ande som hela tiden vill skrämma henne , hela tiden alltså !? Jag har ingen aning hur jag ska göra för att hjälpa henne. Hennes mamma tror inte på henne och vägrar prata om detta. Jag ser att min dotter verkligen mår dåligt av detta. Så snälla vart ska jag vända mig ? Nu har jag då bara kortfattat skrivit om problemet. Hon har en snäll ande som är med henne men min dotter säger att den är för svag på något sätt , alltså jag vet inte något om det här, så den andra anden tycks verkligen gilla att hela tiden skrämma dottern. Ja herregud hur det här låter alltså!? Men kan någon hjälpa oss ….. Vad ska vi göra ?!?!

Annons:
Annasenergihealing
4/30/17, 11:23 AM
#1

Hej jag kanske kan hjälpa er.Hör av dig om du vill. Jag brukar "se" hyfsat bra . Känns att hon behöver stärkas upp gentemot det som stör henne. Osv.hälsningar annasenergihealing.se Det är min hemsida

[Nronic]
8/3/17, 1:54 PM
#2

Det viktigaste är att tösen får prata fritt om det här. Det är det viktigaste. Att mamman inte låter dottern prata med henne om detta är det värsta som hon kan göra i denna situation. Ingen ska vara ensam med sina tankar och funderingar. Prata med modern om att ni kan träffas tillsammans och diskutera detta. Annars får du övertala mannan om att hon måste prata med sin dotter om hennes tankar och upplevelser. Bara för att mannan inte tror på dottern betyder inte det att dottern har fel. Pierre

Upp till toppen
Annons: