Annons:
Läst 932 ggr
JennieKnip
4/17/17, 11:50 PM

Drömmen handlade inte om mej!

Är de någon mer som upplevt att du/ni drömt något men att drömmen inte handlat om er utan om någon annan, att de känns som att ni drömt de för att föra budskapet vidare till just den personen för att de känns som att de varit viktigt?

hoppas ni förstår vad jag menar? Jättetacksam för svar :)

Annons:
Rosisa00
4/19/17, 7:52 PM
#1

Jag är verkligen inte proffs men jag tycker det låter som någon slags ängel :) Men lita inte på mig…

SilverRosen
5/4/17, 11:53 AM
#2

Jag har fått sådana budskap förut och undrat ifall jag är skyldig att delge det till personen i fråga.
Men hittills har kunskapen, insikten eller förståelse varit till mig personligen, för att förstå bättre och få en viss insikt i deras liv.

Den mest tydliga var min dröm om älskade morfar i en välbekant miljö, men när jag ser på morfar är det ett stort svart hål i magen på honom. Drömmen ingav en rofylld känsla, men fångade min uppmärksamhet och etsade fast sig i minnet.
Dagen efter när mamma ringer så säger hon att morfar ska eller har genomgott en större operation och fått gallblåsan borttagen. Jag var lika chockad som hon när jag berättade om drömmen, men vi visste båda att vi inte behövde oroa oss för honom.

Upp till toppen
Annons: