Annons:
Läst 1154 ggr
[NorrÖver]
2017-02-16 12:56

Jag vet inte

Vet inte vilken grupp detta tillhör. Jag är en person som är väldigt misstänksam , har inga problem att prata med folk samtidigt som jag har det för de brukar alltid tycka jag är trevlig men det är npgot som skrämmer dem…stötte på terryE och han kollade på mig bland 100 människor och sa . Du bör lära dig vad du håller på med* och de är just det jag vet Inte vad detta är..

Annons:
[Hukanson]
2017-02-16 13:03
#1

Berätta vad det är du gör - som Terry anser att du inte förstår dig på ordentligt. Du gör något i din okunnighet som kan vara farligt för dig. Vad är det?

[NorrÖver]
2017-02-16 13:57
#2

Jag vet inte . Jag tror att det finns andar, jag tä.der mycket ljus för att hedra dom som lämnat mig. Har har i drömmarna lämnat min kropp jag tror de är drömmar i alla fall. Har väldigt med ångest i mig. Vaknar om nätterna jag har en flicka som stirrar på mig . Läskigt och tryggt på en gång. Jag vill gärna ha kontakt med andar men vet inte hur man gör men jag lyssnar. Lyssnar på de som kommer till mig och det har hittills bara hjälpt mig. Ibland vet jag men.öyssnar inte . Jag vet inte Hur jag ska förklara. Fått känslan.av en svart aura . Folk undviker mig.

[Hukanson]
2017-02-16 14:09
#3

Du är mycket aktiv och har mycket respons men du har inte skaffat dig beskydd av ljusets makter och det börjar bli ett bekymmer.

Jag föreslår att du skaffar dig en mentor, någon som kan lära dig och vägleda dig framåt. 

Problemet med att skaffa sig hjälp är oftast av ekonomisk art. Hur är din ekonomi? Arbetar du? Kan du låna en slant till detta?

retep
2017-02-16 14:51
#4

Tycker att du skall sluta att intressera dig för andar och helt sluta att tänka på det. Sluta att hedra genom att tända ljus! En stilla tanke på dem då och då är nog. Du behöver förstå att ditt sätt och din öppenhet drar till sig andar, utan urskiljning. Det du gör är bara fel och farligt för dig.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[NorrÖver]
2017-02-16 17:02
#5

Okej

[NorrÖver]
2017-02-16 17:06
#6

Hej då jag och tack för mig denna tråden kan raderas.

Annons:
Upp till toppen
Annons: