Annons:
Läst 591 ggr
[Enfristjärna]
2/6/17, 11:31 AM

Tacksamhet

Jag vill att ni ska veta att jag är en väldigt fin och snäll människa som bara vill människor väl. Jag är inte här för att attackera någon. För mig, får ni alla tro på vad ni vill, jag tänker inte döma det överhuvudtaget.  Allt som kommer från hjärtat är välkommet <3

Jag tänkte försöka skapa en tråd tillsammans mer er.  Jag tror det kan vara bra att komma i ett mer positivt flöde tillsammans vilket i sin tur skapar mer positiva tankar och energi. Vi kommer också i mer direkt kontakt mer vår ande vilket också suddar ut våra egon ännu lättare. Så låt oss se hur många det är som hänger på! 

Idag är jag tacksam över min son Leon, som förgyller min vardag och liv varje dag. Jag är tacksam över att han är frisk och att han är som han är. 

Idag är jag tacksam över bebis i mage, att min familj växer. Jag längtar efter dig så mycket. 

Idag är jag tacksam över mina vänner, som alltid stått vid min sida när det har varit som jobbigast i mitt liv och som alltid stödjer mig i det arbete som jag skapar. 

Idag är jag tacksam över mig själv. Att jag vågar stå upp för mig själv oavsett hur många det är som hatar på mig. Jag låter mig inte rubbas av rädslan utan fortfarande står jag stark i min sanning. 

Idag är jag tacksam över alla fina människor, naturen och djuren på denna jord som gör världen till en bättre plats. 

Idag är jag tacksam över att jag har tak över huvudet och mat på bordet. 

Idag är jag tacksam över Gud och andra andliga beskyddare. Tack för att ni ger mig styrka varje dag. 

Namasté

Annons:
Harvest Moon
2/6/17, 7:09 PM
#1

Jag är tacksam för mina Medarbetare på jobbet. Jag gjorde middag nyss, och då tänkte jag på deras hunger, kände den i min kropp och i min andning. Vi är alla lika, jag är tacksam för våra likheter och det band det skapar mellan oss.

retep
2/6/17, 7:47 PM
#2

Idag är jag tacksam över mig själv. Att jag vågar lyssna på andra och även öppen för att ändra min syn på saker och veta att ingen hatar mig. Jag är inte rädd och rubbas därmed inte och står stark i min lyhördhet.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Enfristjärna]
2/7/17, 5:11 PM
#3

Idag är jag tacksam över min rädsla som hjälper mig att förstå mig mer om mig själv. 

Idag är jag också tacksam över att solen sken så starkt och fint :)

[colors_]
2/8/17, 4:45 PM
#4

Känner tacksamhet för allt stöd, all hjälp jag fått efter min sjukdom, den insikt den har gett, tacksamhet för min familj och mina vänner som finns där och ställer upp…tacksam för att få öppna mina ögon på morgonen ännu en dag… <3

[Enfristjärna]
2/17/17, 8:03 AM
#5

idag är jag tacksam över att bara få leva och vara delaktig att försöka skapa en bättre värld tillsammans med er alla fina själar <3

Upp till toppen
Annons: